آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای بسیجیان گفت: آگاهی بخشی و بصیریت مهم‌ترین استراتژی در مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار عبدالعظیم زارع نژاد در بین بسیجیان دوره تکمیلی اظهار داشت: سپاه ناحیه ارسنجان در طول سال برنامه‌هایی برای بسیجیان در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان دوره آموزشی تکمیلی 45 روزه بسیج در شهرستان ارسنجان گفت: این دوره با هدف بالا بردن سطح توانمندی دفاعی و افزایش اطلاعات نظامی و رزمی بسیجیان برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای بسیجیان گفت: آگاهی بخشی و بصیریت مهم‌ترین استراتژی در مقابله با جنگ نرم است .

زارع نژادخاطر نشان کرد: همه باید برای ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان، ترویج روحیه شهادت طلبی، ترویج انگیزه‌های الهی و ولایت مداری و ایجاد روحیه سلحشوری و ضد استکباری تلاش کنند.

زارع نژاد تصریح کرد: در این دوره آموزشی دروس نظامی، عقیدتی سیاسی، تاکتیک، آمادگی جسمانی، آئین نامه انضباطی، آشنایی با سلاح، قوانین و مقررات، آشنایی با نیروهای مسلح، جنگ نوین، پدافند، صف جم، احترامات میدان تیر و…برای بسیجیان تدریس شد.





نام:
ایمیل:
* نظر: