آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد:
قزل سفلی گفت: ۱۷۴ نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس به دوره خط امام (ره) در مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش تنویر، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس از اعزام 174 نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس به مشهد برای دوره خط امام(ره) خبر داد.

قزل سفلی بیان داشت: ۱۷۴ نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس به دوره خط امام (ره) در مشهد مقدس اعزام می‌شوند. 

وی با اشاره بر نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در کشور بیان داشت: در راستای دو رسالت اصلی بسیج دانشجویی در امر تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی و نقش‌آفرینی در چالش‌ها نیاز به یک دوره تربیتی، آموزشی با مختصات معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی بود که در همین راستا سازمان بسیج دانشجویی کشور اقدام به برگزاری دوره‌ای به نام «خط امام» کرده است.
 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تربیت نیروهای بسیج دانشجویی در محورهای معرفتی، بصیرتی، تربیتی، مهارتی و تشکیلاتی در جهت رشد و تعالی در تراز انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری دوره‌های «خط امام» است، تصریح کرد: کادرسازی و تقویت و حاکم کردن نگاه تربیتی در تمامی عرصه‌های نقش آفرینی از دیگر اهداف این دوره است.
 

قزل سفلی با بیان اینکه ما در بسیج دانشجویی استان فارس ذیل قرارگاه جنگ نرم عمار فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنیم، افزود: امروز تعداد ۱۷۴ دانشجوی بسیجی از استان فارس، جهت شرکت در دوره خط امام ویژه مسئولان بسیج دانشجویی به مشهدمقدس اعزام می‌شوند.


وی با بیان اینکه دوره خط امام ویژه مسئولان بسیج دانشجویی کشور به مدت هفت روز برگزارمی شود، ادامه داد: این دوره شامل کلاس، کارگاه آموزشی، برنامه تجمیعی، ورزش، برنامه‌های حماسی و رزمی است.
 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه از برگزاری دوره خط امام ویژه مسئولان فرهنگی، سیاسی و سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در شهریور و مهرماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: استمرار این دوره محدود به تابستان امسال نبوده؛ بلکه تداوم آن در قالب برنامه‌هایی مانند نشست‌های استانی، اردوهای متمرکز ویژه، تداوم ارتباط و غیره است.

نام:
ایمیل:
* نظر: