آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
مراسم تشییع و وداع با شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری سازمان بسیج کارگری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، مراسم تشییع و وداع با شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری سازمان بسیج کارگری برگزار شد.

این آیین از ساعت 10صبح چهارشنبه 29 مرداد  از ورودی شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار و پیکر مطهر این شهید گمنام از مقابل شهرك فناوري صنايع شيميايي تشییع و در مسجد فاطمة‌ الزهرا(س) نیز آیین ویژه وداع برگزار و پس از آن با بدرقه صنعتگران راهی مناطق دیگر شد.
 
این مراسم با حضور گسترده صنعتگران و فعالان عرصه تولید صنعت مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همكاري سازمان بسیج کارگری و حوزه مقاومت بسيج كارگري سپاه ناحيه بقيه الله شيراز و پايگاه مقاومت بسيج شركت شهركهاي صنعتي فارس برگزار شد.
 
مسئول سازمان بسیج کارگری استان فارس با اشاره به ورود پیکر مطهر 4 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به شیراز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دومين‌بار در سطح شهرک‌های صنعتی فارس  پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در شهرک صنعتی بزرگ شیراز تشییع شد.
 
عبدالحمید اسماعیلی افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین صنعتگران در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده انجام شد
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در این مراسم شهادت را اوج تعالي انسان دانست و گفت: در فرهنگ وتعاليم اسلام و به خصوص تشيع ارزشمندترين و گرانبهاترين حركت، شهادت است.

علي صداقت پور با بيان اينكه شهيدان مقاومت و پويايي جامعه را تضمين و به جامعه ظرفيت روحي مي بخشند گفت: بی‌شک به برکت حضور این شهید سرافراز روحیه معنویت بین صنعتگران و فعالان عرصه تولید افزایش می‌یابد و آنان با عزمی راسخ در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بخش تولید و صنعت بیش از پیش تلاش می‌کنند.

در اين مراسم همچنين حجت الاسلام والمسلمين محمدي مسول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه بقيه الله شيراز نيز در در سخناني در خصوص اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به سخنراني پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: