گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۳۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
دومين جلسه مجمع عمومي بسيج شهرستان گراش در سالن دانشكده علوم پزشكي امام جعفر صادق(ع) با حضور مشاور محترم فرماندهي سپاه فجر فارس، سردار بوعلي و هيأت رئيسه مربوطه و اقشار مختلف بسيج برگزار گرديد

به گزارش تنویر،  دومين جلسه مجمع عمومي بسيج شهرستان گراش در سالن دانشكده علوم پزشكي امام جعفر صادق(ع) با حضور مشاور محترم فرماندهي سپاه فجر فارس، سردار بوعلي و هيأت رئيسه مربوطه و اقشار مختلف بسيج برگزار گرديدكه پس از مراسم افتتاحيه، دبير مجمع ضمن عرض خیرمقدم به حضار ، اهداف و سياست هاي كاري را بيان نمودند.

سپس نايب رئيس اول (جناب سرگرد مفتاح) پيرامون ضرورت توجه به بسيج اقشار در جامعه اسلامي مطالبي عنوان كردند.

پس از اين سخنراني، رييس مجمع (آقاي خسرو حسن زاده)،پيرامون موضوع مربوطه (ماهواره وآسيب هاي آن) به ايراد سخن پرداختند وپس از اين سخنراني، بيانيه پاياني مجمع عمومي توسط نايب رئيس دوم( آقاي بديع زادگان) قرائت گرديد.

درپایان مهمان ويژه جلسه سردار بوعلي پيرامون كيفيت بخشي به جلسات و استفاده از نظرات همه افراد و نخبگان محلي و مسئولين و همچنين وضعيت امروز خاورميانه و هوشياري مردم و تبعيت از ولي امر مسلمين و همچنين وضعيت امروز خاورميانه مطالبي به سمع و نظر حاضرين رسانيدند.

بيانيه مجمع عمومي بسيج شهرستان گراش  مردادماه 1393

 

مقام معظم رهبري فرمودند: اگرشما ملت و عناصر فرهنگي، خداي ناخواسته بيدار نباشيد، صداي فرو ريختن ارزشهاي معنوي كه ناشي از تهاجم پنهان و زيركانه دشمن است، هنگامي درمي آيد كه ديگر قابل علاج نيست، اينكه كسي بتواند جواني را در اوج نيروي جواني فاسد كند، كارمشكلي نيست بخصوص اگر مفسدين تشكلاتي هم داشته باشند و الآن دشمن دارد اينكار را ميكند.

مااقشار بسيج شهرستان گراش، در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي امام راحل(ره) و حضرت امام خامنه اي و شهداي عزيز اعلام ميداريم كه دشمنان از طريق ماهواره قصد هدف قرار دادن اعتقادات ديني و ايجاد اختلاف خانوادگي، قومي، قبيله اي، مذهبي و فريب ملت ايران را داشته و قصد ضربه زدن روحي و رواني به اين كشور و نظام عزيز را دارند.لذا به مردم بصير كشور عزيزمان ايران اسلامي يادآوري مينماييم، همديگر را در خصوص معضلات و آسيبهاي دجال واره آشنا نموده و با حذف مشاهده اين رسانه ها، دشمنان را در رسيدن به اهداف شومشان ناكام بگذارند:

 

اهم خواسته هاي مجمع عمومي بسيج شهرستان گراش به شرح ذيل اعلام ميگردد:

  1. امام جمعه محترم در خطبه هاي نمازجمعه، بخشي از بيانات خود را اختصاص به آسيب ها و مضرات ماهواره معطوف نمايد.
  2. فرماندار محترم با برگزاري جلسه شوراي اداري، توجه مسئولين ادارات را به اين امر معطوف و راهكارهاي لازم را براي آگاه سازي اقشارمختلف مردم فراهم آورد.
  3. روحانيون، مبلغين، مداحان و مروجان فرهنگ عاشورا با استفاده از فرصت محرم و صفر نسبت به بيان احكام و مضرات دجالواره به اقشار مختلف جامعه خصوصا خانواده ها همكاري نمايند.
  4. مديريت آموزش و پرورش با شروع بازگشايي مدارس، نسبت به برگزاري دوره هاي توجيهي مربيان پرورشي و معلمان همكاري نمايند.
  5. مديران مدارس در مراسم هاي (صبحگاه، برگزاري مسابقات و...) از افراد آگاه و مجرب براي پاسخگويي شبهات دانش آموزان استفاده نمايند.
  6. نماينده محترم شهرستان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار محترم و ديگر مسئولين محلي با پيگيري و تلاش خود زمينه پخش بهتر و باكيفيت تر شبكه هاي صدا و سيما در شهرستان و بخصوص روستاها را فراهم آورند.
  7. فرماندهي محترم نيروي انتظامي و دادگستري شهرستان، نسبت به پيشگيري و برخورد با فروشندگان و مروجان آنتن هاي ماهواره همكاري نمايند.
  8. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي با برپايي نمايشگاه عكس، فراخوان مقاله، اجراي تئاتر و همچنين برگزاري مسابقات هنري با موضوع آسيب ها و مضرات ماهواره همكاري نمايند.
  9. روساي محترم دانشگاه ها با برگزاري جلسات و همايشهاي توجيهي دانشجويان را با اثرات مخرب ماهواره آشنا نمايند.
  10. اداره اوقاف و هيات امناي مساجد با برپايي نمايشگاه عكس، پخش كليپ و جلسات سخنراني در مساجد و حسينيه ها، مردم را از آثار زيانبار اين پديده شوم آگاه نمايند.
  11. شهرداري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا با تهيه و نصب بنر در اماكن عمومي نسبت به آگاهی بخشی همكاري نمايند.
  12. ناحيه مقاومت بسيج سپاه از توانايي فرماندهان پايگاههاي مقاومت و نيروهاي بسيجي براي آگاهي بخشي به مردم با برگزاري جلسات اقدام و زمينه جمع آوري و تحويل داوطلبانه آنتن هاي ماهواره را فراهم نمايند.
  13. خيرين گرامي و دلسوز فرهنگي قسمتي از مساعدتهاي خود را بمنظور امور فرهنگي و ترويج سبك زندگي اسلامي و آگاه سازي عمومي هزينه نمايند.
  14. اداره ورزش و جوانان با همكاري هيئت هاي مختلف ورزشي زمينه جذب و حضور فعالتر نوجوانان و جوانان را در امور ورزشي بمنظور كاهش آسيب هاي ناشي از دجالواره را فراهم آورند.

با ياري خداوند متعال ان شاالله اين وظيفه مهم و همگاني را در حد توان به انجام رسانيده و دشمنان دين و ميهن را در اهداف شومشان  ناكام نماييم.


نام:
ایمیل:
* نظر: