آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
مسئول بسیج خواهران سپاه ثارا...(ع) خبر داد:
سعادت گفت: گفت: برگزاری اردوی یک روزه ی دختران بسیجی دشت ارژن در شیراز به همراه بازدید دوره ای از اماکن مذهبی و تفریحی شیراز، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع دجالواره، از جمله برنامه های اجرایی در دهه کرامت است.
روز دختر، تنها روزی برای جشن گرفتن و شادی دختران نیست بلکه به معنی واقعی روز تکریم دختران است؛ دختران در روزی جشن می گیرند که میلاد بانوی قدسیه، مطهره و کریمه ای است که عارفان بزرگ و عرشیان خاک نشین بر سنگ آستانه او بوسه می زنند.

به گزارش تنویر سعادت مسئول بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارا...(ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار پیام زینب(س) به تشریح برنامه های اجرایی دهه کرامت در حوزه های بسیج خواهران ناحیه ثارا...(ع) پرداخت و گفت: با تعامل با تولیت حرم احمد بن موسی(ع)، برنامه ی پیاده روی در روز میلاد حضرت معصومه(س) از مقبره ی مادر شاهچراع شروع می شود و خواهران بسیجی با گل هایی که در دست دارند به سمت حرم احمد بن موسی(ع) حرکت می کنند و بعد از گلباران حرم در برنامه جشن میلاد حضرت معصومه(س) که در حرم شاهچراع برگزار می شود شرکت می کنند.

سعادت ادامه داد: ویژه برنامه ای هم برگزار می شود که دختران بسیجی فعال در حوزه های مقاومت که در زمینه حلقه های صالحین مشغول به خدمت هستند با فرماندهی سپاه ناحیه ثارا...(ع) دیدار خواهند داشت و مورد تقدیر و تشویق قرار خواهند گرفت.

وی افزود: 4 جشن بزرگ هم با حضور بیش از 2000 نفر از عموم مردم در طول دهه کرامت با محوریت حوزه 4 حضرت معصوم (س) در باغ جنت برگزار می شود که تجمع و تشکیل حلقه های صالحین، اجرای گروه موزیک سپاه فجر فارس، دعوت از سخنرانان مجرب، مسابقات متنوع و مدیحه سرایی از جمله برنامه های این جشن ها است.

مسئول بسیج خواهران ناحیه ثارا..(ع) ضمن تشریح برنامه های حوزه های مقاومت مربوطه در دهه کرامت گفت: سفر زیارتی حلقه های برتر صالحین به مشهد مقدس، برگزاری اردوی یک روزه ی دختران بسیجی دشت ارژن در شیراز به همراه بازدید دوره ای از اماکن مذهبی و تفریحی شیراز، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع دجالواره، برگزاری جشن در تمامی پایگاه های مقاومت تحت پوشش بسیج خواهران ناحیه ثارا...(ع)، برگزاری جشن هیئت عاشقان ولایت با حضور مربیان حلقه های صالحین از جمله برنامه های اجرایی در دهه کرامت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: