آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
به همت بسیج دانش آموزی سپاه بقیه الله صورت گرفت:
حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بقیه الله(عج) با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 اقدام به برپایی نمایشگاه و توزیع لوازم التحریر ایرانی و اسلامی با نام همکلاسی نموده است.
به گزارش تنویر، بسیج دانش آموزی حوزه 3 حضرت علی اصغر(ع) وحوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با همکاری اداره آموزش ناحیه 3 شیراز برای دومین سال متوالی اقدام به برپایی نمایشگاه و توزیع لوازم التحریر ایرانی و اسلامی با قیمت بسیار مناسب نموده است.

مرتضی رضایی فرمانده حوزه دانش اموزی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در این رابطه گفت: از ابتدای سال جاری، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تاثیر گذار بودن کوچکترین کارهای فرهنگی در جامعه، حوزه دانش اموزی با ارائه برنامه های متنوعی از جمله دجالواره و آسیب های ماهواره و بحث ترویج لوازم التحریر ایرانی اسلامی اقدام نمود.


وی با اشاره به برپایی غرفه لوازم التحریر ایرانی خاطر نشان کرد: حوزه بسیج دانش آموزی حوزه 3 حضرت علی اصغر(ع) وحوزه حضرت سید الشهدا (ع) سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با همکاری اداره آموزش ناحیه 3 شیراز برای دومین سال متوالی اقدام به برپایی نمایشگاه و توزیع لوازم التحریر ایرانی و اسلامی با نام همکلاسی نموده است.

رضایی هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی دانش آموزان با اقلام اسلامی، ایرانی عنوان کرد وگفت: در این نمایشگاه طرح های مختلفی از شرکت های معتبر در انواع کیف، مداد، مداد رنگی و دفتر های طرح امین به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده حوزه دانش اموزی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز یاد آور شد: اقلام ارائه شده در این نمایشگاه جهت استفاده کودکان و دانش اموزان در مقاطع مهد کودک تا پیش دانشگاهی مورد استفاده می باشد.

وی با اشاره برپایی این نمایشگاه در سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته اولین دوره ای این نمایشگاه حدود 4000 جلد دفتر طرح امین با تصاویر اسلامی ایرانی توزیع شد و در اين دوره پیش بینی می شود بيش از 10 هزار جلد از دفتر طرح امین و لوازم التحریر اسلامی ایرانی توزیع شود.

گفتنی است این نمابشگاه جهت بازدید وعرضه محصولات به دانش اموزان علاقه مند از سه شنبه 4 شهریور لغایت 31 شهریور ماه 93  ادامه خواهد داشت و روزهای بازدید همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8 لغایت 14خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: