گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
در آخرین روز از هفته دولت
همزمان با هفته دولت ، یادواره شهدای کارمند سپیدان با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهداء برگزار شد
به گزارش تنویر سپیدان ،در آخرین روز از هفته دولت ، یادواره شهداء کارمند سپیدان با حضور فرماندار ، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین ادارات ، بسیجیان و عموم مردم سپیدان در سالن شهید قنوتی شهر اردکان برگزار شد .

سید عنایت الله هاشمی نماینده مردم سپیدان در این مراسم معنوی گفت : خانواده های معظم شهداء هر جا که باشند موجب خیر و برکت هستند و نباید این برگزاری یادواره ها را بر آنها منت بگذاریم .


هاشمی اردکانی با اشاره به تاریخچه شکل گیری اسرائیل غاصب گفت : دولت اسرائیل حدود 70 سال قبل از طرف آمریکا به رسمیت شناخته شد و تا قبل از انقلاب اسلامی هر عملیاتی انجام می داد موفق و پیروز میدان بود اما بعد از انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و پیاده شدن فرهنگ جهاد و شهادت ، در مقابله با سپاهیان اسلام در کوتاهترین زمان شکست می خورد .

هاشمی با اشاره به مذاکرات کشور ایران با کشورهای غربی گفت : امروز اگر در مجلس و دولت بحث هایی صورت می گیرد ، دلیل بر تسلیم ، کوتاه آمدن و خیانت نیست بلکه اختلاف نظرهاست بر سر نحوه رسیدن به رشد ، و قدرت نمایی در مقابل دشمن و ان شاء الله با نیت خیر این بحث ها و مذاکرات به نتیجه خواهد رسید .

نماینده مردم سپیدان استیضاح وزیر علوم را دلیل هماهنگی و همکاری با دولت خواند و گفت : اکثر قریب به اتفاق نمایندگان هدفشان از استیضاح وزیر علوم هماهنگی و همکاری با دولت برای پیشبر اهداف بود هر چند که افراد معدودی هم با تفکرات خاص رادیکالی و مغرض هستند .

هاشمی اردکانی فتنه را خط قرمز مجلس در استیضاح وزیر علوم دانست و گفت : همانگونه که مقام معظم رهبری ه بارها فرمودند ، خط قرمزهایی وجود دارد که در مقابل آن جای سکوت و خاموشی نیست و جلوگیری از حضور افرادی که در تظاهرات های اخیر سردمدار فتنه بودند و تصاویر و فیلمهای آنها هم موجود و منتشر شده ، جزئی از همین خط قرمزهاست .

عنایت الله هاشمی اختلاف طبقاتی را موجب خسته شدن مردم دانست و تاکید کرد : اختلاف طبقاتی موجود در جامعه آزار دهنده بوده و مجلس و دولت باید تلاش نمایند این اختلاف را از بین ببرند چرا که هر فردی با دست لباسی بدنش پوشیده می شود و با یک لقمه نان و پیاز هم سیر می شود ، مردم اینها را تحمل می کنند ولی اختلاف طبقاتی را نمیتوان تحمل کرد .

نماینده مردم سپیدان فعالیت و تلاش مردم را در جهت از بین بردن اختلاف طبقاتی لازم دانست و گفت : جوانان ما نباید منتظر استخدام در ادارات باشند ، همه باید به فکر باشند و با پتانسیل های موجود در شهرستان و با افزایش حضور اجتماعی ، تلاش برای سازندگی و تفکر برای اشتغال زایی دولت را در مقابله با کاهش اختلاف طبقاتی یاری دهند .

انقلاب ما نهال صدر اسلام است

فرماندار سپیدان نیز با تبریک هفته دولت ، دهه کرامت و تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا گفت : انقلاب اسلامی درختی است که نهال آن از نهالستان صدر اسلام قلمه برداری شده و به دست عالم ترین و آگاه ترین فرد در عصر حاضر کاشته شد و با بهترین ماده غذایی که خون بهترین انسانها بوده آبیاری شده و هم اکنون هم حراست از این درخت تنومند به دست عالمی فرزانه ، مدیر ، مدبر و بی نظیری همچون مقام معظم رهبری است .

عبدالحسن صمد نژاد شهدای دولت را مایه افتخار دولتمردان دانست و افزود : مفتخریم که در بین اعضای دولت ، بالاترین مقام دولت شهید است و در سپیدان هم بالاترین مقام سپیدان یعنی شهید قاضی که فرماندار سپیدان بوده نیز شهید شده است .

صمد نژاد با اشاره به هفته دولت و خطاب به مسئولین شهرستان گفت : همه باید گاهی فکر کنیم و روزانه عملکرد خود را محاسبه کرده و عملکرد و نواقص کار خود را محاسبه و در جهت رفع آنها تلاش کنیم .

فرماندار سپیدان با ارزیابی عملکرد یک سال گذشته دولت گفت : کاهش تورم از 40 به 25 درصد ، رشد اقتصادی منفی 6 به صفر روند خوبی در اقتصاد بود و مذاکرات اخیر با کشورهای 5+1 نیز ثابت کرد که ما چیزی جز رسیدن به تکنولوژی صلح آمیز نمیخواهیم و در مقابل چهره اصلی غرب و استکبار به جهان شناسانده شد .

مسئولین شهرستان خالصانه و بدون منت و منیت کار میکنند

صمدنژاد اقدامات یک سال گذشته مسئولین شهرستان را مثبت خواند و افزود : برای انجام یک کار همه باید دست به دست هم دهند ، برخی کارها در شهرستان ، برخی در استان و برخی در سطح کشور رایزنی ، هماهنگی و پیگیری شود و اگر پروژه ای به اجرا می رسد ، کسانی هستند که خالصانه و بدون هیچ منیت و منتی کارکرده اند و بی انصافی است که قدردان زحمات آنها نباشیم .

با تیم کاری ضعیف نمیتوان پیروز میدان توسعه بود

عبدالحسن صمدنژاد انتصابات جدید را در جهت خدمت بهتر به مردم دانست و تاکید کرد : مجموعه مدیریت شهرستان باید یکپارچه باشد تا بتوان روند خدمت رسانی و محرومیت زدایی را دنبال کرد و در این بین برخی از مدیران لازم بود جابجا شوند و قطعاً کسانی که در ادامه خوب نباشند ، باید جای خود را به دیگران دهند چرا که نمیتوان با یک تیم ضعیف پیروز میدان توسعه بود .

خدمت صادقانه و التزام به دین معیار ارزیابی مسئولین شهرستان

صمدنژادخدمت صادقانه را ملاک ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان دانست و افزود : برای من بعد از تعهد و و التزام به مسائل دینی  چیزی جر کار ملاک ارزیابی مسئولین شهرستان نیست ، وقتی برای تلف کردن در شهرستان نداریم چون این وقت متعلق به نظام و خانواده های شهداست و نمی توان با اتلاف وقت و بی خیالی در سنگری خدمت کرد که برای حفظ آن خون ریخته شده است .

مردم اخم ها را باز کنند ، تنگ نظری را کنار بگذارند و به مسئولین اعتماد کنند

صمدنژاد با گلایه از تنگ نظری برخی افراد گفت : سپیدان پتانسیل های زیادی دارد ، کار زیادی صورت گرفته اما نتیجه و عملکرد قابل قبول نیست به دلیل اینکه مردم نگاه خوبی به بحث و امتیاز گردشگری ندارند ، مردم باید اخم ها را باز کنند ، چهره ها را باز کنند و سینه ها را گشاده کنند و با اعتماد به مسئولین تنگ نظری ها را کنار بگذارند تا بتوانیم از این پتانسیل استفاده کنیم .

اربابی و ریاست جایگاهی در خدمت رسانی به مردم ندارد

صمدنژاد با خطاب به مسئولین و کارمندان گفت : ما در ازای خدمت به مردم حقوق میگیریم و اگر بر این دیدگاه باشیم که به خاطر اربابی و ریاست حقوق نمیگیریم ، رفتار ما در ادارات متحول می شود . مسئول و کارمند پذیرفته اند که با این حقوق کار کنند و نمتوان گفت من به اندازه حقوقم کار می کنم ، اگر کسی بر این مبناست ، باید ریاست و کارمندی را رها کند چون کشور ما مردم خوبی دارد و فرق بین خدمتگذار صادق و کسی که وقت گذرانی میکند را خوب تشخیص می دهند .


در ابتدای مراسم فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان با تشکر از حاضرین و گرامیداشت هفته دولت شهادت را معامله با خدا دانست و اظهار داشت : شهادت معامله ای است که خریدار آن خدا ، فروشنده بنده مومن ، متاع آن جان و مال مومن و پاداش آن بهشت جاویدان است و خوشا به حال شهدایی که با خدا معامله کردند .

مرتضی خسروانی ناکامی اخیر اسرائیل در جنگ با غزه را دستاورد جدید جبهه مقاومت خواند و گفت : مردم غزه با استقامت در مقابل تمام تسلیحات استکبار موجب عقب راندن اسرائیل و دست یابی به حق و حقوق به جای خود از جمله شکسته شدن محاصره غزه و باز شدن راه های ارتباطی جهت رسیدن کمک های انسان دوستانه ، تجهیزات بهداشتی ، خوراکی و ... بود .

در ادامه کربلایی حسین فریدونی مراسم را مزین به ذکر اهلبیت عصمت و طهارت علیه السلام و یاد شهدای والامقام کرد و در پایان از خانواده های معظم شهدای کارمند و کارندان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد .


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: