آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
پرداختن به فرهنگ غنی اسلامی در درون جامعه و خانواده راه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب است.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در همایش میثاق با شهدا که در گلزار شهدای شهر نورآباد برگزار شد بیان داشت: انسانی که تقوا نداشته باشد به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست اما شهدا با تقوا پیشگی به عرش اعلی رسیدند.

جناب سرهنگ کریم عباسی گفت: ما در قبال شهدا و کسانی که با از خود گذشتی و ایثار از این مرز و بوم دفاع کردند وظیفه داریم روش و زندگی آنها را الگو قرار دهیم و از دست آوردهای دفاع مقدس و انقلاب امانتداری کنیم وحتی این روش زندگی و این فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل های آینده انتقال دهیم. وظیفه ای سنگینی در این زمینه داریم.

میثاق با شهدا در گلزار شهدای ممسنی - یادواره شهدا

وی افزود: پاسداران و بسیجیان نیز علاوه بر تبیین جایگاه شهدا و دست آوردهای دفاع مقدس باید در جنگ و تهاجم فرهنگی حضور فعال داشته باشند و هربه های دشمنان را شناسایی و بر بصیرت افزیی جامعه کمک کنند. تهاجم فرهنگی از روش های متفاوت وارد خاک کشور شده است یکی از بارزترین آن شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای است.

نیاز است در مقابل این تهاجم فرهنگی ایستاد و اجازه نداد دشمن به آسانی و به آرامی به اهداف خود برسد و بر خاکریز دفاعی ما که فرهنگ و اعتقاداتمان است چیره شود و فرهنگ غربی و اسلام آمریکایی را در جامعه ترویج دهد.

سبک زندگی اسلامی و پرداختن به فرهنگ غنی اسلامی در درون جامعه و خانواده و اجرای برنامه های متنوع در این خصوص راه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب است.

پایان /
نام:
ایمیل:
* نظر: