آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان گفت: 150 دانشجوی جهادگر بسیجی از لارستان به اردوهای جهادی اعزام شدند.
به گزارش تنویر، هاشم پیش‌بین به برگزاری اردو‌های جهادی طرح هجرت اشاره کرد و بیان داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لارستان هر سال در فصل بهار و ایام تعطیلات بین ترم دانشگاهی و فصل تابستان با حضور دانشجویان دانشگاه‌های لارستان در مناطق محروم شهرستان برگزار می‌شود که هر سال نسبت به سال‌های گذشته استقبال دانشجویان به این اردوهای جهادی بیشتر به چشم می‌خورد.


وی خاطرنشان کرد: در این اردوها ۱۵۰ نفر از جهادگران دانشجو شرکت می‌کنند که اقدامات لازم در خصوص عرصه‌یابی اردوهای جهادی صورت گرفته و طی آن جلسات مختلفی هم با مسئولان شهرستان و دانشگاه‌ها در راستای تبیین نیازهای اساسی و قابلیت‌های موجود تشکیل داده شده است.


مسئول بسیج دانشجویی لارستان بیان داشت: خواهران و برادارن شرکت کننده در این اردوها جهاد اصغر را وسیله رسیدن به جهاد اکبر، مبارزه با نفس، خود باوری و خودسازی قرار داده‌اند و در قالب چهار گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشت و درمان به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

 

پیش بین افزود: ترویج روحیه همکاری و آشنایی با محرومیت‌های جامعه، از عوامل اصلی موفقیت اردوهای جهادی است که توانسته موجبات افزایش زمینه ارتقای فرهنگی و اجتماعی مناطق روستایی را فراهم کند.



وی با بیان اینکه اردوهای جهادی بستر تبلور باورهای دینی مردم است، تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این اردوها ایجاد کادرسازی مدیریت نظام و تقویت نیروهای بسیج فارغ‌التحصیل در آینده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: