آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
پیروزی غزه در نبرد نا برابر با رژیم صهیونیستی، جان تازه‌ای به کالبد جبهه مقاومت اسلامی در منطقه داد/شکست صهیونیست‌ها در این جبهه مقامات ارشد این رژیم غاصب را در بهت و حیرت قرار داده است
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب اظهار داشت: پيروزي معجزه آسا و مظلومانه مردم مسلمان و مقاوم غزه بر رژيم کودک کش صهيونيستي، نشانگر ایمان راسخ جبهه مقاومت اسلامی به پيروزي مظلوميت قهرمانانه بر ستم مستكبرانه است و بیان کرد: امروز برادران و خواهران دینی ما در آنسوی امت اسلامی با ایستادگی و شهامت، در میان بهت و حیرت رسانه‌های غربی و سکوت مرموزانه اتحادیه های به اصطلاح بشردوستانه، و در میان خیانت بزرگ کشورهای عرب نشین، برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی به ثبت رسانیدند.



فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: امروز دیگر ملت مظلوم غزه دوست و دشمن واقعی خود را شناخته و نتیجه مقاومت و ایستادگی جهادگونه ی بر آرمان‌ها و ارزش های مردم فلسطین را چشیده است، این پیروزی نوید بخش آزادی قدس شریف در آینده نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: جنگ نا برابر رژیم صهیونیستی با ملت مظلوم غزه با اراده پروردگار و عزم بزرگ مقاومت اسلامی به نفع ملت غزه و مقاومت اسلامی منطقه پایان یافت و دشمنان نتوانسته‌اند به هیچکدام از اهداف پلید خود دست یابند.

صادق زاده با بیان اینکه جبهه مقاومت توانسته‌ است قدرت بازدارندگی خوبی ایجاد کند، گفت: آنها نشان دادند که می توانند اسرائیل غاصب را غافلگیر کنند و از آن طرف هم صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیدند که جبهه مقاومت در برابر ظلم شوخی ندارد. 

فرماندهی سپاه ناحیه داراب با تاکید بر اینکه پیروزی غزه در نبرد نا برابر با رژیم صهیونیستی جان تازه‌ای به کالبد جبهه مقاومت اسلامی در منطقه داد، گفت: شکست صهیونیست‌ها در این جبهه مقامات ارشد این رژیم غاصب را در بهت و حیرت قرار داده است. 

سرهنگ صادق زاده با بیان اینکه پیشرفتهای مقاومت را همه دنیا دیدند، گفت: با پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی، برای تمامی کشورهای منطقه و جهان  پیشرفت های مقاومت در تمامی زمینه های نظامی و جنگهای نابرابر به اثبات رسید. البته مردم مظلوم غزه این پیروزی ها را مدیون سالها تلاش و پشتکار و آمادگی جبهه مقاومت هستند. و مردم غزه باید بدانند این تلاشها فقط برای آمادگی برای جنگ در غزه نبوده بلکه رزمندگان مقاومت خود را برای جنگ بزرگتر و برای آزادی فلسطین و قدس و مسجد الاقصی آماده کرده اند.

در پایان سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده گفت: این جنگ بار دیگر ملتهای عرب و اسلامی را بیدار کرد و بار دیگر مساله آزادی مردم مظلوم فلسطین را در راس مسایل جهان عرب و اسلام قرار داد. انشالله این پیروزی ها، جبهه مقاومت اسلامی را به قدس و مسجد الاقصی خواهد رسانید.

انتهای متن/
نام:
ایمیل:
* نظر: