آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: با حضور مسئولان پیشین و فعلی بسیج دانشجویی این دانشگاه نخستین دوره مجمع ادوار بسیج دانشجویی 13 و 14 شهریورماه جاری برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر، محسن رحمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران تشکیل مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه را امری ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از نکات مهم فعالیت اعضای بسیج دانشجویی، انفصال آن فعالیت بعد از ایام دانش‌آموختگی است.

وی گفت: چنانچه موقعیتی ایجاد شود که بتوان اعضای مختلف را پس از دانش‌آموختگی در قالب‌های گوناگون فعال کرد این امر می‌تواند به ‌طور شایسته در عرصه‌های اجتماعی نقش‌آفرین باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون ادامه داد: مجمع ادوار بسیج دانشجویی این دانشگاه حلقه مفقوده‌ای بود که با مشورت اعضای پیشین و فعلی بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی تشکیل شد.

رحمانی، انسجام دانش‌آموختگان بسیجی دانشگاه برای آموزش و ارتقای فکری این افراد، به‌کارگیری نیروهای فارغ‌التحصیل متعهد و بسیجی دانشگاه در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه، ایجاد و حفظ ارتباط بین اعضای فعلی و پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه به ‌منظور تشکیل یک شبکه اجتماعی از نیروهای دلسوز را از جمله اهداف تشکیل و راه‌اندازی مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برشمرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مجمع ادوار بسیج دانشجویی به دغدغه‌های آرمان‌خواهانه اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه بعد از فارغ‌التحصیلی جهت‌دهی می‌کند، تصریح کرد: این مجمع هم‌چنین در نظر دارد به اعضای خود در زمینه‌های گوناگونی مانند کاریابی، آموزش، اطلاع‌رسانی و مشاوره در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی خدماتی ارائه کند.

رحمانی به برگزاری نخستین نشست مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در 13 و 14 شهریورماه جاری اشاره کرد و گفت: در این نشست مطالبی با موضوعات حوادث منطقه (عراق، سوریه، فلسطین و ...)، عملکرد یک‌ساله دولت، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، جریان‌شناسی سیاسی و فرهنگی، تبیین اندیشه‌های امام و رهبری، مباحث تشکیلاتی بسیج دانشجویی و ... از سوی اساتید برجسته این استان و شهرستان به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نخستین نشست مجمع ادوار این دانشگاه، شرکت‌کنندگان، مسئولان قسمت‌های مختلف این مجمع را انتخاب می‌کنند و سعی می‌شود هر ساله، دو تا چهار مرتبه نشست عمومی مجمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: