کد خبر: ۳۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کارگاه آموزشی یک روزه پیشگیری اولیه از اعتیاد به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه استهبان و با حضور 166 نفر از نخبگان بسیج در محل سالن شهید مرشدی ناحیه استهبان برگزار گردید.

به گزارشسایت تنویر به نقل از سراج استهبان، کارگاه آموزشی یک روزه پیشگیری اولیه از اعتیاد به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه سپاه استهبان و با حضور 166 نفر از نخبگان بسیج در محل سالن شهید مرشدی ناحیه استهبان برگزار گردید.

در ابتدا بعد از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی جلسه با خیر مقدم توسط فرمانده ناحیه، سرهنگ شیبانی افتتاح گردید. ایشان در رابطه با مقاومت مردم مظلوم غزه و کودک کشی صهیونیسم غاصب بیاناتی ایراد نمودند.

در ادامه کارگاه، سروان مبارکی مسئول فرهنگی اجتماعی دقایقی را در مورد مضرات ماهواره و اعتیاد به هر نوع مواد مخدر اشاراتی نمودند. سپس حجه الاسلام زادسیرجان مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب در رابطه با مهارت های زندگی (سبک زندگی) و فرزند پروری سخنانی ایراد نمودند.

در ادامه کارگاه، خواهر عاطفی مربی پیشگیری از اعتیاد (از شهرستان نی ریز) در رابطه با شناخت انواع مواد مخدر و راهکارهای مقابله و با اعتیاد به مواد سنتی و صنعتی و همچنین پیشگیری و عوارض مصرف آن پرداختند. لازم به ذکر است در پایان کارگاه هم بروشورها و دی وی دی هایی که در رابطه با اعتیاد و عوارض آن بود به تمامی حضار اهداء گردید.

در پایان خواهر غضنفر پور مسئول کمپ رهایی در شهرستان هم در رابطه با مشکلاتی که یک فرد معتاد می تواند برای جامعه و خانواده خود درست کند و همچنین چندین خاطره در مورد کسانی که به این مواد افیونی گرفتار شده بودند و بعد ترک نمودند بیان نمودند.

ضمنا در پایان دوره به کلیه شرکت کنندگان گواهی تقدیم گردید./224224
نام:
ایمیل:
* نظر: