کد خبر: ۳۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
مديركل فرهنگ وارشاد فارس عنوان كرد:
مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد فارس: نخبگان فرهنگی آموزش و پرورش بدون پرداخت شهریه ادامه تحصیل می دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از ایسنا، بهزاد مريدي يكشنبه 16 شهريور در ديدار با معاون پرورشی و فرهنگی، رییس اداره فرهنگی هنری و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس و مسئول خبرگزاری پانا در اين استان گفت: برگزیدگان و دانش آموزان فرهنگي آموزش و پرورش بدون پرداخت شهریه از بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر شیراز به تحصیل ادامه می دهند.

وی تاكيد كرد: بايد شرايطي فراهم شودكه نخبگان فرهنگی استان بدون دغدغه و درگيري هاي مادی به ادامه تحصیل بپردازند.

مريدي بر جايگاه سازنده آموزش و پرورش تاكيد كرد و افزود: افرادي كه در عالم هنر به بالندگی رسیده اند مراحل رشد خود را از مدرسه آغاز كرده اند كه اين امر مصداقي بر اهميت نظام آموزشی در جهان است.

وي تشكيل كارگروههاي تخصصي را جهت پرداختن به موضوعات فرهنگي دانش آموزان ضروري دانست و اضافه كرد: تفاهم نامه مشترک با آموزش و پرورش فارس با نگرش تسريع و تسهيل در امور اجرايي منعقد خواهد شد.

مريدي با ابراز نارضايتي از موازی کاری برخي از سازمان هاي فرهنگي تصريح كرد: جزیره ای عمل کردن برخي از نهادهاي مرتبط، به ظرفیت های فرهنگي استان لطمه مي زند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس همچنين نسبت به توسعه روابط با اهالی فرهنگ و هنر ابراز تمايل كرد و افزود: بسياري از بزرگان به واسطه شرايط رنجيده اند كه اين ضعف با برقراري ارتباط مجدد جبران خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: