آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: موضوع علم و فناوری از دغدغه های مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها و دانشجویان بسیجی باشد.
به گزارش تنویر، اسماعیل قزل سفلی  در نشست مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه ها اظهار داشت: پرچم عدالتخواهی در دست مجموعه بسیج دانشجویی باشد.
 
وی با تاکید بر نگاه کادرسازی و تربیت نیرو توسط بسیج دانشجویی افزود: باید به مسائل نگاه علمی و آسیب شناسانه داشت به طوری که نقدها علمی باشد.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با بیان اینکه رویکرد مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها نسبت به کار علمی باید فعال باشد، بر نگاه تکلیفی و تربیتی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها تاکید و اضافه کرد: موضوع علم و فناوری باید از دغدغه های مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها و دانشجویان بسیجی باشد.
 
قزل سفلی با تاکید براجرای بازدیدهای علمی، تشکیل هسته های علمی، ارتباط دانشگاه با صنعت، برگزاری کرسی های آزاداندیشی حول موضوعات علمی و تلاش در جهت نقد علوم غربی و نوآوری علمی گفت: باید فرهنگ علمی را تبلیغ و ترویج کرده و همچنین انجام فعالیت های علمی و با کیفیت بالا از دغدغه های مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها باشد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر استان فارس با هدف بررسی آخرین وضعیت سیاسی و فرهنگی دانشگاه های استان برگزار شده است اضافه کرد: ایجاد هماهنگی، انسجام و هم افزایی بیشتر بین مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و شورای ناحیه بسیج دانشجویی فارس در آستانه بازگشایی دانشگاه ها، افزایش دانش و مهارت تخصصی و تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشجویی در راستای اجرای ماموریت و رسالت عظیم بسیج دانشجویی در دانشگاه ها، بررسی آخرین وضعیت برنامه ها و فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس و برنامه ریزی برای برپایی ستادهای استقبال دانشجویی و اردوهای پیش دانشگاهی از دیگر اهداف این نشست است.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی این استان در آذر ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره شهدا و نکوداشت جلوه های ایثار دانشجویی استان فارس در قالب یادواره های شهدای دانشجوی شهرستانی، دانشگاهی و دانشکده ای از دیگر اهداف برگزاری نشست مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی فارس است.
 
در این نشست ابراهیم بیانی معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس به بررسی آخرین وضعیت سیاسی کشور و حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس به بیان مسائل تربیتی و اخلاقی پرداختند.
 
در ادامه این نشست که با پرسش و پاسخ همراه بود، مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس دیدگاه ها و مشکلات حوزه ماموریتی خود را بیان کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: