آخرین اخبار
کد خبر: ۳۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
یادواره سرداران و 500 شهید والامقام شهرستان نی ریز در مهرماه برگزار می شود.
به گزارش تنویر، علیرضا تقدیری مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه نی ریز در مصاحبه با خبرنگار تنویر خبر از برگزاری کنگره سرداران و پانصد شهید والامقام شهرستان نی ریز داد.

وی در این مورد بیان داشت: برنامه ریزی برگزاری یادواره سرداران و پانصد شهید والامقام شهرستان از آذر ماه سال 92 آغاز شد و تاکنون جلسات زیادی گرفته شده که خروجی این جلسات ، برگزاری چندین یادواره قبل از برگزاری کنگره در مناطق مختلف شهرستان بود که مهم ترین آن ها یادواره های شهدای شلمچه و یادواره سرداران و شصت و پنج شهید والامقام بخش مشکان بود که چهارم و سوم خرداد ماه برگزار شد.

تقدیری در مورد برنامه هایی که در روز یادواره انجام می شود اظهار داشت: بخش عظیمی از برنامه کنگره در روزهای قبل از برگزاری یادواره انجام می شود که مهم ترین آن ها دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، فضاسازی سطح شهر، اعزام نمادین به جبهه با حال و هوای زمان جنگ تحمیلی، افتتاح نمایشگاه هایی با موضوع دفاع مقدس در سطح شهرستان، پخش فیلم با موضوع دفاع مقدس در اماکن مختلف و... که با توجه به برگزاری این یادواره در هفته دفاع مقدس، این موضوع می تواند کمک خوبی برای ایجاد فضای مورد نیاز جهت تاثیر بیشتر این یادواره بر مخاطبین باشد.در روز یادواره نیز برنامه های متنوعی خواهیم داشت که مهم ترین آن ها عبارتند از؛ عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، اجرای برنامه گروه رزم نواز، سخنرانی یکی از سرداران دفاع مقدس و مداحی حاج محمود صفاتی از مشهد هم برنامه ریزی شده است.

یادواره سرداران و 500 شهید والامقام شهرستان نی ریز

تقدیری در مورد سخنران اصلی برنامه هم بیان داشت: سخنران اصلی دعوت شدند و یکی از فرماندهان دفاع مقدس هستند که ایشان هم اکنون هم در سپاه پاسداران دارای مسئولیت هستند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه نی ریز  در پایان از عموم مردم و مسئولین شهرستان خواست با کمیته سرداران و پانصد شهید والامقام شهرستان همکاری داشته باشند تا به حول و قوه الهی بتوان برنامه ای در خور و شایسته شهیدان والامقام در شهرستان برگزار کرد.

وی همچنین گفت: حقی که شهیدان بر ما دارند برکسی پوشیده نیست و برگزاری این چنین برنامه هایی می تواند نسلی که دفاع مقدس را مشاهده نکرده و در آن حضور نداشته اند را با آن رشادت ها و فداکاری ها آشنا کند و اجرای آن می تواند بر عموم مردم به خصوص جوانان تاثیرات ملموس و قابل مشاهده ای داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: