گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۳۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
در سالن اجتماعات فرمانداری ممسنی همایش افزایش جمعیت توسط حوزه مقاومت بسیج ادارات ، اصناف و کارگری شهید قاضی برگزار شد.
قباد پروین فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات در این همایش گفت: همه ما باید برای تداوم نسل ایران اسلامی ایثار و تلاش کنیم و بدانیم که تنها با پرورش فرزندانی سالم ، صالح ، معتقد به مذهب و سخت کوش می توانیم ایرانی اسلامی را بر فراز قله های موفقیت نظاره گر باشیم.

همچنین حجت الاسلام رسول محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه  ممسنی بیان داشت: امروز جمعیت کشور ما رو به کاهش می باشد و این خبر خوبی نیست . ما باید برای به اوج رسیدن ، جمعیت را افزایش دهیم ، چرا که می توانیم در صورت افزایش جمعیت افرادی تأثیر گذار ، با اعتقاد و نخبه بیشتری به جامعه تحویل دهیم و زمانی این چنین افراد در جامعه تعدادشان افزایش یابد به طبع جامعه پله های پیشرفت و ترقی رایکی پس از دیگری بالا رفته تا به قله موفقیت دست یابد.

باید برای قدرت و موفقیت کشور جمعیت را افزایش داد چرا که با افزایش جمعیت ، نخبگان افزایش یافته و با وجود نخبه بیشتر یقیناً در آینده ما موفق و با اقتدار خواهیم شد . .همچنین خاطر نشان شدند : ما نباید تنها به فکر افزایش جمعیت باشیم بلکه باید به فکر افزودن افراد صالح و مؤثر و نخبه به جمعیت باشیم .تا ایرانی آباد و سرافراز داشته باشیم و به آنچه که برازنده است دست یابیم

پایان گزارش /
نام:
ایمیل:
* نظر: