چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۲۸:۳۳
کد خبر: ۳۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
سرکشی فرمانده محترم ناحیه از خانواده چهار شهید ولایت مدار شهرستان سروستان
سرکشی فرمانده محترم ناحیه از خانواده چهار شهید ولایت مدار شهرستان سروستان
در آستانه هفته دفاع مقدس و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با جمعی از خانواده های شهدای این شهرستان دیدار کرد.

 

غلامعلی احمدی: دیدار با خانواده معزز شهدا یک توفیق الهی و باعث ایجاد انگیزه مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی ضمن تجلیل از جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد: عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده های گرانقدر آنهاست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان با اعلام اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت یک وظیفه عمومی است تصریح کرد: نیروی مقاومت بسیج همچون گذشته تمام تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت که از مطالبات فرماندهی معظم کل قواست به کار خواهد بست.

 

خاطر نشان می شود در مجموع این دیدارها از خانواده های شهیدان؛ خسرو رشیدی، عبدالله مسعودی، جلیل شفیعی و حجت خرمی تجلیل شد.

سرکشی فرمانده محترم ناحیه از خانواده چهار شهید ولایت مدار شهرستان سروستانسرکشی فرمانده محترم ناحیه از خانواده چهار شهید ولایت مدار شهرستان سروستانسرکشی فرمانده محترم ناحیه از خانواده چهار شهید ولایت مدار شهرستان سروستان

نام:
ایمیل:
* نظر: