آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
سومین کنگره سرداران و یکصد و بیست شهید شهر ایزدخواست در بیست و دومین روز از شهریور ماه امسال شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تنویر، ستاد سومین کنگره سرداران و یکصد و بیست شهید شهر ایزدخواست به پاس گراميداشت ياد و خاطره دلاوران شهید شهر ايزدخواست در هشت سال دفاع مقدس شب گذشته شروع به کار کرد.

سرهنگ پاسدار حمید بهی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آباده در گفتگو با خبرنگار تنویر گفت : جلسات متعددی در رابطه با نحوه اجرای برنامه های این کنگره و انجام هماهنگی های لازم صورت گرفته است که امید دارم این یادواره نیز مانند یادواره های گذشته به خوبی و با کمترین نقص برگزار شود.

بهی ضمن دعوت از عموم مردم و مسئولین شهرستان آباده و ایزدخواست جهت حضور و استقبال پرشور از این یادواره افزود: امیدواریم مسولین شهرستان با کمیته سرداران و شهدای والامقام شهرستان ایزدخواست همکاری لازم را داشته باشند تا به حول و قوه الهی برنامه ای در خور و شایسته شهیدان این شهرستان برگزار گردد.

وی افزود : به تصویر کشیدن محل شهادت شهدای گرانقدر ابراهیم صالحی و نوذر ایزدی از سرداران شهید شهر ایزدخواست حسن مطلع شروع این کنگره می باشد که در ادامه آن خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس، شبی با فرهیختگان اساتید و دانشجو و شب شعر در چهار روز اول این یادواره برگزار خواهد شد.

محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پنجمین روز این کنگره به عنوان سخنران و حاج صادق آهنگران مداح اهل بیت از میهمانان این یادواره می باشند.

نمایشگاه "از غروب مدینه تا غروب کربلا" در محل ورودی گلزار شهدای ایزدخواست نیز پایان بخش این یادواره است.

گفتنی است این برنامه از روز گذشته شروع شده و به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی فاطمیه گلزار شهدای شهر ایزدخواست پیگیری خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: