آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
فرمانده سپاه فجر:
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه فتنه 88 تکانی شدیدتر از تکان‌های هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: در این فتنه، سینه‌سوخته‌های انقلاب بدون هیچ توقعی به دفاع پرداختند؛ اما طرف مقابل ادامه داد و کار را کشاند به ماجرای عاشورای آن سال.
به گزارش تنویر، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در جمع دانشجویان دختر بسیجی دانشگاه‌های استان فارس شرکت‌کننده در "اولین دوره راهبردی خط امام" در قم با بیان اینکه خداوند عمر ما را در مقطعی قرار داده که بی‌نظیر است و به عبارت دیگر ما در دقیقه 90 عالم قرار گرفته‌ایم، گفت: عمر ما در زمانی واقع شد که 124 هزار پیامبر و ائمه‌الهدی آمدند و همگی اولیای خدا، این مقطع از زندگی بشر را پیش‌بینی کرده‌اند. ما در حال گذراندن شرایط قبل از ظهور هستیم. شرایطی بسیار سخت و حساس. حرکات در این دوران، پیچیده‌تر و پی‌در‌پی اتفاق می‌افتد.
 
وی افزود: امروز ما باقی مانده‌ایم که زیر بیرق ولایت تجمع کرده‌ایم. مشیت خداوند بر این است که هر روز نسبت به روز گذشته، مشکلات و سختی‌ها بیشتر شود. گاهی اوقات، با تکان‌های شدید سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی برخی به راحتی از صحنه حذف می‌شوند. برخی همان ابتدای انقلاب حذف شدند و خیال همه را راحت کردند. چه کسی می‌خواهد این سختی‌ها و فتنه‌ها را تاب بیاورد و تحمل کند؟ خوش به حال مسلمانان صدر اسلام زیرا بدون واسطه از حضور پیامبر اکرم(ص)، بهره‌مند می‌شدند. در دوران ما کار دشوار است و باید مراقب باشیم که از صحنه حذف نشویم.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه فتنه 88 تکانی شدیدتر از تکان‌های هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: در این فتنه، سینه‌سوخته‌های انقلاب بدون هیچ توقعی به دفاع پرداختند؛ اما طرف مقابل ادامه داد و کار را کشاند به ماجرای عاشورای آن سال. آن‌ها کوتاه نیامده‌اند. تا همین دیروز به رهبر انقلاب نامه نوشتند مبنی بر اینکه ما خوشحالیم که به سلامت رسیدید.

وی گفت: چه کسی تضمین می‌دهد که فتنه 88 تکرار نمی‌شود؟ بروبچه‌های بسیج دانشجویی قرار نیست عنصر خنثی باشند؛ بلکه قرار است در دانشگاه فعالیت کنند. چندی پیش به من اطلاع دادند که فلان اتاق را می‌خواهند از بچه‌های بسیج دانشجویی بگیرند؛ اما در برابر این تصمیم، محکم ایستادیم؛ چراکه با این تحرکات که شاید به چشم نیاید، می‌خواهند حضور بچه‌ها را کم‌رنگ‌تر و تحقیرشان کنند.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: همکاری جدی با تشکل‌های هم‌سو مهم و واجب است. کسی حق ندارد دفعی عمل کند؛ چراکه ضرر است. با تشکل‌های غیر هم‌سو که د‌ر چارچوب نظام هستند هم همکاری می کنیم.
 
غیب پرور دو کلیپ کوتاه از جنایات داعش در عراق نمایش داد و تصریح کرد: در جهان اسلام اتفاقات عجیبی خواهد افتاد. شرایط ما خیلی سخت است. اکنون به نام اسلام تکبیر گفته و سر می‌برند. در جهان، اتفاقات بسیار عجیبی در حال وقوع است. آن جمعیت که دچار غفلت شوند، مستحق شکست هستند. اکنون ابتذالات فرهنگی به نهایت رسیده است و مافیای سیاسی در سرتاسر عالم، موج می‌زند. ایران اسلامی جزیره امن است و به این بستگی دارد که ما بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: لازمه طرفداری از کیان انقلاب اسلامی، افزایش معرفت دینی است و شما جوانان باید آگاهی خود را افزایش دهید.
 
 در ابتدای این برنامه، اسماعیل قزل‌سفلی،‌ مسئول سازمان بسیج دانشجویی فارس گفت: این دوره، اولین دوره راهبردی دانشگاه‌های استان فارس در چهار بعد معرفتی، تربیتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی با هدف تعمیق معرفت دینی و سیاسی بوده که به مدت 10 روز در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.
 
وی گفت: هدف ما تربیت نیروی متعهد و طراز انقلاب اسلامی است و خواهران شرکت‌کننده در این دوره، به عنوان سرحلقه‌های بسیج دانشجویی به کار گرفته می‌شوند تا زمینه تربیت نیروهای بیشتر را فراهم کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: