آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
بیانیه سپاه فجر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس:
سبزپوشان سپاه فجراستان فارس و خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دلاور در کنار سایر نیروهای مسلح مقتدر و با صلابت جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آمادگی‌همه جانبه برای پاسخ به هر نوع تهدید و گستاخی برخورد است.
به گزارش تنویر سپاه فجر استان فارس به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
در بیانیه سپاه فجر آمده است:سبزپوشان سپاه فجراستان فارس و خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دلاور در کنار سایر نیروهای مسلح مقتدر و با صلابت جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آمادگی‌همه جانبه برای پاسخ به هر نوع تهدید و  گستاخی برخورد است.

سبزپوشان سپاه فجر آمادگی‌ پاسخ به هر نوع تهدید و گستاخی را دارند
متن بیانیه سپاه فجر به شرح زیر است:

سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعة یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) به شمار می‌رود.
 
دفاع مقدس ملت ایران  گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای مصاف تمام عیار مستضعفین علیه مستکبرین و رویارویی جهان اسلام با نظام سلطه و استکبار در اقصی نقاط گیتی قلمداد می شود و برغم عملیات روانی جبهه رسانه‌ای سلطه و ارتجاع، حرکت توقف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جوامع و ملل آزادیخواه و حق طلب، که تحت تاثیر دفاع مقدس ملت ایران شتاب و توسعه یافته است، تقابل راهبردی بین جبهه حق و جبهه باطل در دوران معاصر را در نقطه‌ی سرنوشت‌سازی قرار داده است.

سبزپوشان سپاه فجر آمادگی‌ پاسخ به هر نوع تهدید و گستاخی را دارند
 
قدرت بازدارندگی دفاعی و بالندگی علمی امروز جمهوری اسلامی که جایگاه برتر منطقه‌ای و ایفای نقش بازیگری فرامنطقه‌ای را برای ایران رقم زده و قدرت‌های بین المللی را به تکریم وتحسین کشور و شکل دادن یک فرایند رقابتی نوین برای تعامل و همکاری با نظام وادار ساخته است، محصول حماسه جهاد و شهادت طلبی تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس و مقاطع پس از آن است.
 
اگر نظام اسلامی امروز با سرعت و امنیت و اقتدار در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می دارد و در تمامی عرصه ها شاهد پیشرفت و تعالی و حرکت رو به جلو هستیم به برکت خون شهیدان و مجاهدت های ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است.
 
سپاه فجراستان فارس با پاسداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس بویژه 14600 شهیدولایت مداراستان فارس و تجدید میثاق با امام شهیدان خمینی کبیر (ره) و بیعت با خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز ( مدظله العالی) و دعوت از اقشار و آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و گسترده در آئین‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور اعلام می دارد:سبزپوشان سپاه فجراستان فارس و خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دلاور در کنار سایر نیروهای مسلح مقتدر و با صلابت جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آمادگی‌همه جانبه برای پاسخ به هر نوع تهدید و  گستاخی برخوردخواهدکرد.
 
اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته و المستشهدین بین یدیه
نام:
ایمیل:
* نظر: