آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
جانشین فرماندهی سپاه فجر عنوان کرد:
سردار گزنی، انجام خدمات مشاوره ای و بهداشتی درمانی، پیاده روی خانوادگی بسیجیان، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، بازدید از آسایشگاه جانبازان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس نامید.
به گزارش تنویر، سردار گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر بعد از ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس را از این جهت دفاع مقدس می نامند که دفاع آن دفاع یک ملت از سرزمین خود است و مقدس آن به این جهت است که این دفاع با ارزش های دینی ملت ما گره خورده است.

وی با بیان اینکه رمز جاودانه بودن دفاع مقدس الهی بودن و مردمی بودن آن است افزود: دفاع مقدس در امتداد حرکت عاشورا است.

جانشین فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس در استان فارس بیش از یک هزار و 200 برنامه در مجموعه ی سپاه و بسیج تدوین و انجام خواهد شد گفت: یک هزار و 122 برنامه در نواحی مقاومت بسیج و در رده های مختلف انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه 110 برنامه مربوط به اقشار بسیج است اضافه کرد: مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و فضای مجازی سپاه و بسیج نیز بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس را انجام می دهند.

سردار ابوالفضل گزنی در مورد نامگذاری روز شمار هفته دفاع گفت:31 شهریور روز رزمندگان، نیروهای مسلح، صلابت و اقتدار نام دارد. که رژه نیروهای سپاه، بسیج و ارتش را داریم.

وی افزود: نخستین روز از مهر ماه سال جاری با عنوان جوانان، علم و فناوری نام‌گذاری شده است؛ که با توجه به اینکه سه هزار 500شهید دانش آموز داریم ویژه برنامه ای با عنوان زنگ مقاومت در مدارس اجرا خواهد شد. همچنین دومین روز از این ماه را دفاع همه‌جانبه، بصیرت و مدیریت جهادی و سوم مهر ماه نیز روز شهیدان، ایثارگران و زنان اسوه های مقاومت نامیده‌اند.

برگزاري بيش از 1200 ويژه برنامه هفته دفاع مقدس در فارس

سردار گزنی اضافه کرد: چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نیز با عنوان ولایت، فرهنگ اسلامی، خانواده، معنویت و سلامت نام‌گذاری شده است؛ همچنین ۵ مهر ماه را با عنوان نکوداشت فرماندهان، جهادگران و پیشکسوتان می‌شناسیم و آخرین روز از این هفته نیز عزت و پایداری، وحدت ملی، و استکبار ستیزی نام‌گذاری شده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر از برپایی نمایشگاههای دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر خبر داد و افزود: نمایشگاهها با رویکرد رزمی و فرهنگی برپا شده است. در عرصه فرهنگی مسائلی همچون جنگ نرم، آسیب های دجال واره و آگاه سازی جریان های سلفی و تکفیری و پیروزی غزه برجسته خواهد بود.

وی ادامه داد: در جنوب استان و در شهرستان خنج نمایشگاهی با عنوان اقتدار نیروهای بسیج برگزار می شود. همچنین بیمارستان صحرایی در مناطق محروم جنوب استان پیش بینی شده است.

سردار گرنی اضافه کرد: پیش بینی می شود حدود ده هزار نفر در این بیمارستان ها ویزیت رایگان شوند. 

وی از حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در استهبان خبر داد و افزود: از 29 شهریور پزشکان در تخصص های مختلف با حضور در بیمارستان سید الشهدای استهبان به درمان خواهند پرداخت.

سردار گزنی، انجام خدمات مشاوره ای و بهداشتی درمانی، پیاده روی خانوادگی بسیجیان، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، بازدید از آسایشگاه جانبازان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس نامید.

وی با اشاره حضور بسیجیان در فضای سایبری افزود: مسابقه ای با عنوان وبلاگ آسمانی توسط نواحی شیراز برگزار می شود که رصد و مسئولیتان آن بر عهده قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه فجر می باشد.

جانشین سپاه فجر با اشاره اینکه همایش "شهدا شرمنده ایم" توسط بسیج جامعه زنان انجام خواهد شد اضافه کرد: در سال جاری یادواره شهدای فارس در محلات با عنوان شب های روایتگری سیره شهدا انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه 62 مورد پروژه محرومیت زدایی در 8 موضوع در هفته دفاع مقدس در دستور کار است افزود: احداث و بازسازی مساجد، خانه بهداشت، خانه عالم و جاده روستایی از جمله این پروژه ها است.

سردار گزنی خاطر نشان کرد که با هماهنگی صدا و سیمای مرکز فارس برخی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس پوشش داده خواهد شد.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: