آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس مانور پهپادهای بومی ساخت سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) در جاده خرامه _ شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر، آرش علاءالدینی  در نشست خبری اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در منطقه شرق شیراز بیش از 180 برنامه اجرا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس در شیراز مانور پهپادهای ساخته شده به دست بسیجیان این ناحیه در جاده خرامه _ شیراز اجرا شده و افراد مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی در این مانور شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیجیان این ناحیه برای ساخت پهپادهای خود از برنامه‌های آموزشی ناحیه استفاده کرده و با تکنولوژی مختلف و در سطوح متفاوت پهپادهای خود را ساخته و در هفته دفاع مقدس به نمایش می‌گذارند.

به گزارش تسنیم علاءالدینی با اشاره به اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس مانند دوران دفاع مقدس حرکتی مردمی است، گفت: شرکت در مراسم رژه، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در بوستان نماز و برپایی نمایشگاه آبی خاکی در شهرک پرواز شیراز از جمله این برنامه‌ها هستند که در بوستان نماز بیش از 15 غرفه فعالیت داشته و به مدت 7 شب برنامه‌های فرهنگی خود را به مردم ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از 11 یادواره شهدا در شرق شیراز برگزار می‌شود، افزود: برگزاری همایش با موضوع سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، مقابله با تهدیدهای ماهواره، اعزام گروه‌های پزشکی جهادی به مناطق کم برخوردار و روستایی استان، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه دفاع مقدس شاه کلید حل تمام مشکلات کشور است، افزود: در دوران دفاع مقدس همه اقشار مردم با اراده استوار خود در مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس بر فرهنگ مقاومت مبتنی بر اراده ملی تکیه دارد، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله ایران دفاعی که صورت گرفت مردمی بود.

علاءالدینی با بیان اینکه مردم غزه نیز پس از  50 روز مقاومت دشمن را شکست دادند، تصریح کرد: در زمان کنونی که دولت و نظام ما با چالش اقتصادی روبه‌رو است باید از دوران دفاع مقدس درس گرفت و الگوی آن دوران را در شرایط کنونی اجرا کرد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر مطرح کردن اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که رشادت‌ها و چگونگی ایستادن در مقابل ابرقدرت‌های جهان را یادآوری کرده از آن دوران درس بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه راهی که دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد مقاومت، ایثار، ایستادگی و اراده و عزم ملی است، تاکید کرد: این راه با محوریت ولایت فقیه به مقصد می‌رسد.

برچسب ها: پهباد ، شیراز ، سپاه ، فجر
نام:
ایمیل:
* نظر: