پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۵:۲۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرعت و امنیت و اقتدار در مسیر پشرفت و توسعه گام بر می دارد و در تمامی عرصه ها شاهد پیشرفت و تعالی و حرکت رو به جلو هستیم، به برکت خون شهیدان و مجاهدت های ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب بخصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: سی و یکم شهریورماه یادآور حماسه و فداکاری های ایثارگرانی است که هشت سال ایستادگی و مقاومت بی نظیرشان در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر، اقتدار و سربلندی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرعت و امنیت و اقتدار در مسیر پشرفت و توسعه گام بر می دارد و در تمامی عرصه ها شاهد پیشرفت و تعالی و حرکت رو به جلو هستیم، به برکت خون شهیدان و مجاهدت های ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است و بی شک این حادثه عظیم در یاد ها خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی انقلاب بر جای خواهد گذاشت.

مهندس شفیعی عنوان نمود: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام شهیدان خمینی کبیر شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوژی جهان گیر شد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی را بر  هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.

مهندس شفیعی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح نمود: حضور فعال اعضای بسیج مهندسین در مراسم رژه با شكوه نيروهاي مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کازرون، نشست روشنگری با موضوع دجالواره، بیانیه بسیج مهندسین بمناسبت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه فرهنگی، جلسات شورای قشر با حضور حلقه هاي صالحين در برنامه های هفته باشکوه دفاع مقدس خواهیم داشت.

مسئول بسیج مهندسین کازرون افزود: غبارروبي و عطر افشاني گلزار مطهر شهدا، سركشي و ديدار با خانواده معظم شهدا، حضور حماسي در نماز دشمن شكن جمعه و ... با حضور مهندسین بسیجی از دیگر برنامه های بسیج مهندسین کازرون بمناسبت هفته دفاع مقدس می باشد. 

لازم به ذکر است هفته دفاع مقدس هر ساله از روز 31 شهریور ماه همزمان با سالروز شروع جنگ تحمیلی آغاز می گردد و تا 6 مهر ادامه خواهد داشت.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: