آخرین اخبار
کد خبر: ۳۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
احمدی گفت: تکفیری ها به یک پاسگاه نظامی که نیروهای پاسداران فارس حضور داشتند حمله کردند و با انفجار ماشینی که بیش از یک تن مواد منفجره حمل می کرد قصد تصرف و ورود داشتند که شکست خوردند.

به گزارش تنویر، استاندار فارس صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس برای ما معنادار و هدف دار است. مردم ما باید قدر شناس نیروهایی باشند که 8 سال، تمام هستی خود را در طبقه ی اخلاص گذاشتند و کاری کردند کارستان.

احمدی با اشاره به اینکه دفاع مردم ایران در تاریخ جنگ های دنیا جاودانه ماند و درس هایی به حال و آینده گان داد افزود: دفاع مقدس باعث شد که مسلمان به خود باوری برسند. اگر دفاع مقدس و دفاع در مقابل قدرت های بزرگ نبود. امروز ما شاهد پیروزی مردم فلسطین در غزه و سوریه نبودیم.

وی ادامه داد: اگر دفاع مقدس نبود شاهد سرافرازی حزب الله در لبنان و یا به قدرت رسیدن نیروهای حوثی در یمن نبودیم که دیروز به پیروزی رسیدند و قدرت پوشالی مورد حمایت قدرت های منطقه و نیروهای غربی در یمن را به زانو درآوردند.

احمدی گفت: اگر دفاع مقدس نبود امروز شاهد ایستادگی مردم بحرین و مقابله مردم عراق در برابر تکفیری هایی که از 70 کشور برای نابودی حکومت شیعه و حکومت مردمی عراق آمده اند نبودیم.

نماینده ارشد دولت در فارس گفت: دفاع مقدس درسی نو و فصلی جدید در تاریخ گسترده کلاسیک و غیر کلاسیک ایجاد کرده است و در مکاتب راهبردی دنیا استراتژی دفاع 8 ساله ما مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

احمدی تصریح کرد: اگر دفاع جانانه نیروهای مسلح ما نبود دیپلمات های ما با افتخار سر میز مذاکره با قدرت های بزرگ نمی نشستند. بیش از 18 سال است که تمام قدرت های بزرگ اعم از 1+5، اعضای دائم شورای امنیت، اتحادیه اروپا ودرکل قدرت های بزرگ تمام نیروهای مادی و معنوی خود را در مقابل کشور ما قرار داده اند.

وی ادامه داد: دفاع جانانه دیپلمات های ما متکی به هدایت های رهبر معظم انقلاب و دفاع مقدس است.

احمدی با اشاره به اینکه امروز قدرت های بزرگ و در راس آن ها آمریکا ما را با بیان اینکه گزینه ی نظامی روی میز است می ترسانند گفت: گزینه ی نظامی ما هدایت های رهبری، ملت سرافراز و مکتب حیات بخش تشیع است.

استاندار فارس با اشاره به دلاوری های نیروهای مسلح در مرزهای کشور افزود: دو هفته پیش شاهد رشادت های پاسداران سرافراز فارس در مرزهای شرقی کشور بودیم. تکفیری ها به یک پاسگاه نظامی که نیروهای پاسداران فارس حضور داشتند حمله کردند و با انفجار ماشینی که بیش از یک تن مواد منفجره حمل می کرد قصد تصرف و ورود داشتند که شکست خوردند.

احمدی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی آمادگی سیاسی، دفاعی و نظامی لازم است گفت: کشور ما جزیره ثبات و پایداری در دریای متلاطم خاورمیانه است و این به خاطر نیروهای سرافرازی است که امروز شاهد رژه رفتن آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم ملت ما پشتیبان نیروهای مسلح بمانند و همه ید واحد پشت سر رهبری با یک هدف به سمت اهداف مقدس اننقلاب اسلامی به پیش برویم.

نام:
ایمیل:
* نظر: