گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۹
به مناسبت هفته دفاع مقدس
مسابقات فوتسال جام شهید قنوتی با حضور تیم هایی از ادارات و بسیج سپیدان در سالن انقلاب شهر اردکان آغاز شد
به گزارش تنویر سپیدان دیروز عصر با حضور امام جمعه ، فرماندهی سپاه سپیدان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران مسابقات فوتسال جام شهید قنوتی در سپیدان آغاز شد .
حجت الاسلام موسوس انور امام جمعه سپیدان در آیین افتتاحیه این مسابقات با تشکر از برگزار کنندگان این مسابقات گفت : ایثار و از خودگذشتگی و ایمان در میان جوانان همراه با یاد و نام شهدا در همه جا و در همه حال برای ما مقدس و الگوست خصوصاً برای ورزشکاران .
موسوی انور الگو پذیری از شهدا در امر ورزش را لازم و ضروری خواند و تاکید کرد : ورزشکاران باید با در نظر گرفتن مرام و جایگاه فرهنگ و اخلاق از شهدا الگوپذیری کنند و اگر این روحیه ورزشکاری با ارزشهای اللهی و منش شهدا آمیخته شود قهرمانی قطعیست .
موسوی انور امید نوروزی را نمونه ای از یک جوان ورزشکار و قهرمان توصیف کرد و گفت : امید نوروزی که افتخاریست برای سپیدان از شهدا الهام گرفته و قبل از رفتن روزی تشک به حضرت زهراء (س) توسل می کند و این همان کاریست که شهدا قبل از جنگ در 8 سال دفاع مقدس می کردند .

امام جمعه سپیدان با اشاره به با اشاره به برگزاری یادواره شهید قنوتی در 24 مهر ماه گفت : شهید قنوتی مردی شکست ناپذیر بود که در همه عرصه ها از جمله ورزش حرفی برای گفتن داشت و از آنجا که این مسابقات به نام این شهید والا مقام نامگذاری شده ، باید سعی کرد که رفتار و اخلاق و منش این شهید همواره الگویی برای ورزشکاران باشد .

لازم به ذکر است که این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان سپیدان با حضور 12 تیم از بین ادارات و پایگاه مقاومت بسیج برگزار و تا 24 مهر ماه مصادف با یادواره شهید قنوتی ادامه خواهد داشت .


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: