پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۳:۵۵
کد خبر: ۳۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان خرامه، نمایشگاه از خاک تا افلاک در پارک شهدای گمنام این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم دعای پرفیض توسل و افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی از خاک تا افلاک در پارک شهدای گمنام برگزار شد؛ حضور پر شور خانواده های شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، حال و هوای دیگری به این برنامه داده بود.

حجت الاسلام موفق قانعی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه ضمن تبیین ارزش والای شهید و شهادت، حضور دو لاله گمنام در این شهرستان را موهبتی الهی برشمرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم شهدا ما را شفاعت کنند باید با آنها ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: ما باید با گناه نکردن و عمل به وصیت شهدا راه آن بزرگواران را ادامه دهیم تا مورد شفاعتشان قرار بگیریم.

ابوذر سیاهزاری مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه خرامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: نمایشگاه از خاک تا افلاک توسط 40 تن از بسیجیان شهرستان از 14 روز پیش تاکنون در حال آماده سازی بوده است.

وی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه، غرفه های متنوعی همچون سیره شهدا، دجالواره، عفاف و حجاب، لوازم التحریر اسلامی، نمایشگاه کتاب، جنگ نرم و فضای مجازی وجود دارد.

سیاهزاری در پایان گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس دایر بوده و علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 9 الی 11:30، عصر ها از ساعت 4:30 الی 6 و شب ها از ساعت 7 الی 9 جهت بازدید مراجعه نمایند؛ هر شب از ساعت 7:15 الی 8 توسط رزمندگان، روایتگری دفاع مقدس نیز انجام می شود.

نمایشگاه «از خاک تا افلاک» در خرامه افتتاح شدنمایشگاه «از خاک تا افلاک» در خرامه افتتاح شدنمایشگاه «از خاک تا افلاک» در خرامه افتتاح شدنمایشگاه «از خاک تا افلاک» در خرامه افتتاح شدنمایشگاه «از خاک تا افلاک» در خرامه افتتاح شدنمایشگاه «از خاک تا افلاک» در خرامه افتتاح شدنمایشگاه «از خاک تا افلاک» در خرامه افتتاح شد
نام:
ایمیل:
* نظر: