آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
سردار غیب پرور در یادواره شهدای فیروزآباد:
فرمانده سپاه فجر گفت: امروز جمهوری اسلامی یک جزیره آرام است، و انقلاب اسلامی خواب دشمنان اسلام را بر هم زده است.
به گزارش تنویر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره 513 شهید شهرستان فیروزآباد با حضور سردار غلامحسين غيب پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس، مسئولین ادارات، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه ثارالله سپاه و به میزبانی سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید.
 
دراین مراسم سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در خصوص مقام شامخ شهدا خاطر نشان کرد: این جلسه طی جان فشانی های شهدا برگزار شده است. پیروزی انقلاب اسلامی یک پیام به جهانیان بود، پیام انقلاب اسلامی به جهانیان این بود که ما ائمه ای داریم که ما را به رستگاری دعوت می کند، و ما پیامبری داریم که ما را به استقلال دعوت می کند.
 
دکتر غیب پرور از چند شهید از جمله شهید طمراس چگینی، شهید ایرج کرمپور، شهید بهاءالدین مقدسی  یاد نمود و گفت: دوران دفاع مقدس با فراز و نشیب های  فراوان  گذشت و ما امروز این انقلاب و این شهیدان را داریم، رزمندگان به تکلیفشان عمل نمودند و در عصر حاضر مهمترین وظیفه ما در درجه اول ایستادگی و ماندن در خیمه گاه ولایت و دوم خدمتگزار مردم بودن است و زمانی می توانیم ادعا کنیم که پاسداری خون شهیدان را داریم که خدمتگزار مردم باشیم.
 
سردار غیب پرور افزود: امروز جمهوری اسلامی یک جزیره آرام است، ایران با جاههای دیگر متفاوت است و انقلاب اسلامی خواب دشمنان اسلام را بر هم زده است.
 
وی اضافه کرد: ما در مکتبی تنفس میکنیم که فنا و رستگاری را بر ما بشارت داده اند، این پیروزی شرطی هم دارد، بنا به فرمايش امام خامنه ای(مدظله العالی) گاهی جمعیتی حق هستند اما می ترسند، گاهی جمعیتی حق هستند اما بی صبری می کنند، گاهی جمعیتی حق هستند اما توجه به لوازم کار نمی کنند. همه اين گروه ها محكوم به شکست هستند. در مقابل اين گروه ها جمعیتی هستند كه حق هستند اما صبرپیشه و بصیرت پیشه می کنند و پیروز هستند، ایشان رمز و راز پیروزی را ایستادگی در راه انقلاب می دانند.



نام:
ایمیل:
* نظر: