کد خبر: ۳۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
خاطره/
معجزه قرآن نام خاطره ای است از دوران دفاع مقدس که توسط علی محسن شریفی یکی از فرهنگیان شهرستان کوار بازگو شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، خاطره گویی توسط یادگاران دفاع مقدس یکی از ویژه برنامه هایی است که همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح مدارس برگزار می گردد. بر آن شدیم تا با انتشار این خاطرات گوشه ای از فضای معنوی جبهه را به تصویر بکشیم.

در ادامه خاطره معجره قرآن که توسط علی محسن شریفی یکی از فرهنگیان شهرستان کوار ارائه گردیده را با هم می خوانیم.

علی محسن شریفی عضوی کوچک ازجامعه فرهنگیان اداره آموزش وپرورش شهرستان کوار می باشم 29 سال سابقه خدمت دارم در حدود 24 ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم. درعملیات والفجر8 به عنوان سکاندار قایق شرکت نمودم و تقریبا مدت سه ماه در منطقه ی عملیاتی فاو حضور داشتم.

با توجه به درخواست همکاران فرهنگی درخصوص ارایه خاطره دوران دفاع مقدس، یک خاطره ازآن دوران فراموش نشدنی خدمت همکاران ارجمند و بخصوص جوانان و نوجوانان که جبهه را ازنزدیک درک ننموده اند ارائه می نمایم امیدوارم مقبول درگاه الهی و خوانندگان عزیز قرارگیرد.

درسال 66ازطرف لشکر19فجر واحد عقیدتی و سیاسی به همراه تعدادی ازمربیان به منطقه جنگی شلمچه اعزام شدیم .مدتی به عنوان مربی قرآن و احکام درسنگرها و واحدهای مختلف مسئول آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و احکام بودیم.سنگربچه های تبلیغات و عقیدتی کنار هم بود.باتوجه به نیاز رزمندگان به قران وکتب دینی و...کتابخانه ای با صندوق مهمات در داخل سنگردرست کرده و تمام قرآن ها و کتب دیگر در آن جا داده بودیم. دشمن شبانه روز با سلاح سنگین ازجمله توپ ، خمپاره و انواع موشک های کاتیوشا منطقه را گلوله باران می کرد.

ساعت 9شب بود دشمن شروع به گلوله باران منطقه کرد. ناگهان صدای مهیبی آمد که به همراه ریختن خاک و چوب های الوار روی سنگر ،داخل سنگر را تاریک کرد. من و دوستم غلامعلی رخشانی فراز زابل که در سنگر بودیم به کمک بچه های تبلیغات از سنگربیرون آمدیم بحمدالله بامختصری مجروحیت خطر رفع شد.

صبح روز بعد جهت تخلیه سنگر به سراغ وسایل ازجمله اسلحه ها و کتاب های قرآن رفتیم درحال آماربرداری بودیم که ناگهان یکی از دوستان فریاد زد بچه ها موشک منفجر نشده مواظب باشید ممکن حساس شده باشد.تصمیم گرفتیم کتاب های قرآن را بیرون بیاوریم همانطورکه خاکها را کنارمی زدیم با کمال تعجب دیدیم کتاب های قرآن اطراف موشک ریخته شده است و علت منفجرنشدن موشک همین کتاب های قرآن بوده است.

این حادثه درسی عبرت آموز برای ما رزمندگان شد و گروه گروه رزمندگان این معجزه قرآنی را از نزدیک مشاهده می کردند و خدا را شکر می کردندکه قرآنی با این عظمت داریم.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: