آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
سردار غیب پرور در جمع بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی:
سردار غیب پرور گفت: اخلاقیات، صداقت و پاکدامنی و جوانمردی در بازی باید حرف اول را در تیم فجر بزند.بنابراین رفتار غیر اخلاقی پذیرفته شده نیست.
به گزارش تنویر، سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر ظهر امروز در دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی اظهار داشت: باشگاه شهید سپاسی افتخار این را دارد که بازیکنان زیادی را تربیت کرده که الان در سایر تیم های لیگ برتر ستاره هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تیم شهید سپاسی همواره یک تیم اخلاق محور بوده است گفت: من از بازیکنان این باشگاه دو انتظار دارم، اول اینکه اخلاق باید در باشگاه سپاسی حرف اول را بزند. چقدر خوب است که یک ستاره ی فوتبال ستاره اخلاق هم باشد.

دیدار بازیکنان فجر با سردار غیب پرور

وی اضافه کرد: آن چیزی که در ذهن و خاطره ی همه ی فوتبال دوست ها در استان و حتی در سراسر کشور می باشد این است که تیم شهید سپاسی یک تیم با اخلاق است.و اخلاقیات، صداقت و پاکدامنی و جوانمردی در بازی باید حرف اول را در تیم فجر بزند.بنابراین رفتار غیر اخلاقی پذیرفته شده نیست.

دیدار بازیکنان فجر با سردار غیب پرور

سردار غیب پرور گفت: انتظار دوم هم این است که این بار و برای همیشه آخرین باری باشد که تیم فجر شهید سپاسی در لیگ برتر حضور ندارد و این تیم به سرعت تمام باید به لیگ برتر برگردد.

وی ادامه داد: تیم شهید سپاسی تیمی است که  برای همه ی فوتبال دوست های استان فارس حیثیتی شده و حتی در ایران اسلامی خیلی از افراد هستند که به این تیم عشق می ورزند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه دیگر زمان گله و شکایت گذشته است افزود: الان زمان کار و تلاش و همدلی است و امیدوارانه  وارد گود شدن است.

دیدار بازیکنان فجر با سردار غیب پرور

سردار غیب پرور خطاب به بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی گفت: کادر فنی افراد کارآزموده و زبده ای هستند و ما هم تعهدات مالی تیم را تامین می کنیم و شما جوانان با یک وحدت، انسجام، توکل به خدا و عزم راسخ بازیهایتان را شروع کنید.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: