آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
با توجه به تعامل بسیار خوب و مناسب بسیج و کمیته امداد، 6 پایگاه جمع آوری این کمک ها در سطح شهرستان نی ریز و پایگاه هایی نیز در بخش های قطرویه و پشتکوه فعالیت دارند
به گزارش تنویر با توجه به طرح جمع آوری کمک به جبهه مقاومت غزه بر آن شدیم تا گفت و گویی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نی ریز داشته باشیم.

تاکنون طرح و برنامه ای برای جمع آوری کمک به مردم غزه داشته اید؟

پس از تشکیل ستاد مردمی بازسازی غزه، مردم مومن و ولایتمدار و نوع دوست شهرستان نی ریز وظیفه خود میدانند که در جهت حمایت، همکاری، تقدیر و تشکر از زحمات و صبر انقلابی مردم مظلوم و بی دفاع غزه در بازسازی مناطق آسیب دیده از هیچ کوششی دریغ نکنند، اگرچه همیشه پشتیبان، یار ویاور جبهه مقاومت بوده و خواهند بود و همواره منتظر فرمان و دستور فرماندهی معظم کل قوا در جهت بذل جان خویش در این راه می باشند.

این طرح چه زمانی آغاز شده و چه زمانی به پایان می رسد؟

خدا را شاکریم که با حمایت و همکاری کامل نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) و عنایت امام جمعه محترم و ائمه جماعت و اداره تبلیغات شهرستان در راستای بازسازی مناطق آسیب دیده غزه قهرمان از عصر روز چهارشنبه 9 مهرماه تا عصر روز شنبه 12 مهر آماده و مشغول جمع آوری کمک های نقدی مردم شهیدپرور، متعهد و دلسوز به این عزیزان می باشیم.

کمک ها به چه شکلی بوده است؟

قرار بر این است که کمک ها فقط نقدی(مالی) باشد و در مراحل بعدی که زمان بندی آن اعلام خواهد شد، کمک های دیگر نیز جمع آوری خواهد شد.

در این راستا مردم چگونه می توانند کمکَ کنند؟ مکانی را برای جمع آوری کمک های مردم در نظر گرفته اید؟

با توجه به تعامل بسیار خوب و مناسب بسیج و کمیته امداد، 6 پایگاه جمع آوری این کمک ها در سطح شهرستان نی ریز و پایگاه هایی نیز در بخش های قطرویه و پشتکوه فعالیت دارند و مردم نوع دوست ما می توانند کمک های نقدی خویش را به پایگاه های مستقر در شهرستان و بخش های تابعه تحویل نمایند.

این طرح با طرح کمک به مردم سوریه تفاوت دارد؟

قبلا نیز کمک هایی به صورت موردی و مقطعی به جبهه مقاومت و مردم بی دفاع غزه شده است ولی این طرح با طرح قبلی کمک به جبهه مقاومت با اولویت سوریه متفاوت است و دو طرح جداگانه است که طرح قبلی به قوت خویش باقی است و توسط مسئولین بسیجی ادامه می یابد.

به امید پیروزی رزمندگان اسلام در سراسر جهان

نام:
ایمیل:
* نظر: