یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۳۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در دفتر فرماندهی ناحیه نی ریز برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار تنویر از بسیج دانش آموزی، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در دفتر فرماندهی ناحیه نی ریز پیرامون راهیان نو دانش آموزی برگزار گردید. در این جلسه فرماندهی ناحیه، مدیریت اداره آموزش و پرورش همراه با معاونان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نی ریز، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه، فرمانده حوزه شهید فهمیده و مسئول بسیج فرهنگیان حضور داشتند.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم فرمانده ناحیه در رابطه با راهیان نور گفت: راهیان نورموقعیت بزرگ برای دانش آموزان است که می توانند از نزدیک نظاره گر مناطق عملیاتی 8 سال جنگ تحمیلی باشند. امروز سپاه و آموزش و پرورش با حمایت و همکاری یکدیگر باید این حرکت فرهنگی را به بهترین نحو انجام دهند و از این راه با ترویج روحیه ایثار و شهادت یاد خاطره شهدای عزیز را زنده نگهدارند.

در ادامه پاسدار سید محمد حسین فقیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده به عنوان دبیر کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی نی ریز با قرائت دستورالعمل راهیان نور وظایف حوزه دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش را عنوان کرد.

در آخر محمد اکتسابی مدیر آموزش و پرورش با قرائت دستورالعمل ارسالی از اداره کل آموزش و پرورش استان مطالبی را در رابطه با اهمیت برگزاری راهیان نور برای دانش آموزان بیان کرد و افزود ما باید دست به دست هم دهیم تا این اردوی فرهنگی بزرگ به خوبی اجرا نماییم.

برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی
نام:
ایمیل:
* نظر: