کد خبر: ۳۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
کلانتری گفت: بر اساس اعلام تربيت بدني نيروهاي مسلح چهار بازيکن سرباز از بين نفراتي که کارت معافيت شان باطل شده سهميه باشگاه ما شدند. يعني در ليست 18 نفره مان ما چهار بازيکن داريم که بلاتکليف هستند.
علی اصغر کلانتری که تیمش در هفته اول لیگ یک در بندر عباس و مقابل آلومینیوم توانست یک امتیاز کسب نماید، گفت:

لیگ یک

همه تیم هایی که در لیگ یک هستند برای صعود آمده اند. هیچ تیمی وجود ندارد که بگوید من می خواهم در لیگ بمانم. همین باعث می شود تیم ها در همه بازی ها به دنبال برد باشند.

انتظارات از فجر

طبیعی است که انتظارات از تیم ما بالا باشد. شیراز که روزگاری دو تیم در لیگ برتر داشت حالا هیچ تیمی ندارد و این مسئولیت ما را سنگین می کند. ما هم به این مسئولیت واقفیم اما یادمان باشد داریم از فوتبال حرف می زنیم و نمی شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم هدفمان صعود به لیگ برتر است اما هیچ قولی نمی دهم و فقط می گویم همه توانم را برای موفقیت تیمی که مسئولیت فنی آن را دارم بکار می گیرم.

توقعات مدیران باشگاه

سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس به ما گفته که همه امکانات را فراهم می کند تا تیم صعود کند. البته تا الان در پرداخت ها و برخی مسائل و امکانات مشکل داریم. توقعات بالاست و حق هم دارند اما من همانگونه که گفتم آنچه از دستم بر می آید را انجام می دهم و امیدوارم بتوانم خواسته ها را برآورده سازم. الان از حیث بازیکن ما مشکل داریم.

بازیکنان سرباز

بلاتکلیفی درد بزرگی است. ما یک تیم نظامی هستیم و بر اساس اعلام تربیت بدنی نیروهای مسلح چهار بازیکن سرباز از بین نفراتی که کارت معافیت شان باطل شده سهمیه باشگاه ما شدند. یعنی در لیست 18 نفره مان ما چهار بازیکن داریم که بلاتکلیف هستند. ما بر اساس حضور آنها تیم را بسته ایم اما حالا فدراسیون مجوز بازی آنها را صادر نمی کند. من تعجب می کنم چرا زمانی که باشگاه فجر شاکی باشگاه پیکان و سعید حلافی بود کمیته انضباطی رای داد که چون کارت او را نظام وظیفه صادر کرده و مدرک جعلی وارد فوتبال نشده ما نمی توانیم رسیدگی کنیم و به حوزه فوتبال ربطی ندارد اما حالا فدراسیون تخلف این نفرات را در حوزه فوتبال می داند؟ یک بام و دو هوا که نمی شود. اگر تخلفی صورت گرفته به نظام وظیفه و نیروهای مسلح مربوط است. یا تصمیم می گیرند به پادگان بروند یا فوتبال بازی کنند. این چه ربطی به سازمان لیگ دارد؟ به صرف اینکه کارت کسی باطل شود آیا می شود گفت کارتش را با تقلب گرفته؟ باید همه چیز بررسی شود و این بررسی در حوزه فوتبال نیست. یا مثلا اعلام می کنند بازیکنان باید ابتدا به آموزشی بروند. مگر فدراسیون می تواند برای نظام وظیفه و نیروهای مسلح تعیین تکلیف کند؟ چرا در پرونده پیکان این مسائل وجود نداشت؟ واقعا دوست دارم جواب ما را بدهند. اصلا همان ابتدا اعلام می کردند این نفرات اجازه بازی ندارند تا ما سراغ جذب آنها نرویم. نه اینکه بعد از پایان نقل و انتقالات بخواهند تصمیم گیری کنند.

برنامه 90 پیگیری کند

من از عادل فردوسی پور می خواهم در برنامه 90 این سئوال را بپرسد که چرا در پرونده حلافی گفتند ربطی به فدراسیون ندارد و حالا می گویند به فدراسیون مربوط است؟

کیفیت زمین ها

امیدوارم کیفیت زمین ها در لیگ یک باعث افت توان تیم ها نشود. معمولا زمین های خوبی در این بازی ها نمی بینیم.

جوانگرایی

ما در بازی با آلومینیوم هم از 4 بازیکن امید استفاده کردیم. خودم علاقمند به جوانگرایی هستم اما جوانگرایی هم آداب و رسومی دارد و نمی شود یکباره بازیکن جوان را به میدان فرستاد.

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: