کد خبر: ۳۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
400 نفر از دانش آموزان ناحیه دو آموزش پرورش به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی به به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند .

فرجی ، معاونت اردویی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز درهمین زمینه گفت این دانش آموزان از مدارس ناحیه دو شیراز و با 5 دستگاه اتوبوس اعزام شده اند ؛ فرجی در ادامه صحبت هایش به برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای این سفر معنوی اشاره نمود و گفت امید است دانش آموزان حاضر در این سفر که آینده سازان کشور هستند با مغتنم شمردن فرصت حضور در این سفر ، از فواید معنوی این سفر بهره مند گردند .

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز نیز در آیین بدرقۀ دانش آموزان به سوی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس گفت : فرصت حضور در کاروان های راهیان نور برای هر شخصی بسیار ارزشمند است ؛ امیدواریم نوجوانان حاضر در این کاروان ها علاوه بر بالابردن سطح معنویات پس از این سفر ، با حماسه آفرینی های شهدای 8 سال دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند .

گفتنی است 400 نفر از دانش آموزان ناحیه دو آموزش پرورش به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی به به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند .

نام:
ایمیل:
* نظر: