آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۳۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
130نفراز دانش اموزان ناحیه ثارا(ع) رهسپار مناطق عملیاتی شدند
به گزارش روابط عمومی ناحیه بسیج ثارا(ع) :سرهنگ اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این اردوها با همکاری سازمان آموزش و پرورش برگزار می‌شود و از امروز اعزام‌های سال تحصیلی جدید آغاز شد که در آن دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان به‌صورت داوطلبانه شرکت می‌کنند

 

سرهنگ اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این اردوها با همکاری سازمان آموزش و پرورش برگزار می‌شود و از امروز اعزام‌های سال تحصیلی جدید آغاز شد که در آن دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان به‌صورت داوطلبانه شرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان در این اردوها از مناطق عملیاتی جنوب شامل اروندکنار، مناطق عملیات والفجر 8، شلمچه، کربلای 4 و 5، هویزه و سوسنگرد بازدید می‌کنند.

محبی‌پور با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید سپاه ناحیه ثارالله(ع) شراز 4 هزار دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌کند، گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر نیز از 15 آبان سال جاری آغاز خواهده شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان خاطرنشان کرد: همراه هر کدام از اتوبوس‌های دانش‌آموزان یک نفر روحانی و یک راوی دوران دفاع مقدس جهت به وجود آوردن فضای آن دوران در هنگام بازدید از مناطق عملیاتی حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: