آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵
فرمانده سابق لشکر 19 فجر استان فارس:
فرمانده سابق لشکر 19 فجر فارس گفت: سرنوشت مردم در نظام ایران اسلامی با حضور در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و رسیدن به اهداف امام و مقام معظم رهبری در دست توانمند خودشان است.
به گزارش تنویر، محمدنبی رودکی در جمع  اساتید بسیجی در سخنانی اظهار داشت: اساتید و دانشجویان بسیجی در روشنگری جوانان و آحاد جامعه در برابر اندیشه‌های التقاطی دیگر مکاتب نقش اساسی و تعیین‌کننده دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: معنا و مفهوم واقعی دموکراسی در رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری نهفته است و در این راستا مردم ایران با حضور آزاد در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، خبرگان و شورای اسلامی به جهان ثابت کرده‌اند که این روند آزادی در کشورمان اجرا می‌شود.
 
نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با جنگ هشت‌ ساله که از سوی استکبار و صدام بر کشورمان تحمیل شد، رزمندگان اسلام با حضور در صحنه‌های نبرد موفق شدند تنها در دو عملیات بیت‌المقدس بیش از 38 هزار نفر از صدامیان را به اسارت خود درآورند و زمینه پذیرش قطعنامه 598 از سوی رژیم بعثی فراهم شد.
 
رودکی بیان داشت: دوران دفاع مقدس یادآور عظمت، شکوه و جلال ملتی است که با ایستادگی و مقاومت سند مظلومیت خود در برابر استکبار و نیز ظالم بودن رژیم بعثی عراق را در سازمان ملل به اثبات رساند.
 
فرمانده سابق لشکر 19 فجر  فارس بیان کرد: گروهک داعش که از سوی آمریکا شکل گرفت درصدد ساقط کردن بشار اسد و عراق است.
 
به گزارش فارس رئیس سازمان بسیج اساتید فارس نیز در این گردهمایی در سخنانی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسیدن به اقتصاد مقاومتی و فناوری روز دنیا  و تحقق فرمان‌های مقام معظم رهبری از مهم‌ترین اهداف بسیج اساتید این استان است.
 
محمدرضا زمانی خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین دغدغه متولیان فرهنگی مشکل فرهنگی است که در این راستا فرهنگ ایثار و شهادت با غلبه بر جنگ نرم که از سوی استکبار علیه نظام اسلامی ایران راه‌اندازی شده است اجرایی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: