آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: برخی گمراهان فکر می کردند که تاریخ مصرف بسیج به پایان رسیده اما حضرت امام راحل با درک تغییر صحنه نبرد و نگاه راهبردی اجازه نداد که این اتفاق بیفتد.
به گزارش تنویر، اسماعیل قزل سفلی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، با بیان اینکه ایدئولوژی، رهبری، عناصرسازمان ده و توده های مردم از مولفه های یک انقلاب است اظهار داشت: با بررسی انقلاب های اخیر منطقه می بینیم، برخی از آن ها که به مهندسی معکوس کشیده شده اند دراین چهار مولفه به ویژه در بحث رهبری مشکل داشته اند.
 
وی با بیان اینکه تنها از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب کامل نام برده می شود افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بوده که بعد از پیروزی، استقلال و تثبیت در مرحله استمرار قرار دارد.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه حضرت امام راحل با نگاهی راهبردی فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را صادر کردند ادامه داد: پس از پایان جنگ عده ای فکر می کردند که ارزش های دفاع مقدس تمام شده و تفکر بسیجی جای خود را به تفکر سازندگی می دهد.
 
قزل سفلی اضافه کرد: برخی گمراهان فکر می کردند که تاریخ مصرف بسیج به پایان رسیده اما حضرت امام راحل با درک تغییر صحنه نبرد و نگاه راهبردی اجازه نداد که این اتفاق بیفتد.
 
وی از دانشگاه به عنوان مرکز ثقل انقلاب نام برد و با بیان اینکه بسیج دانشجویی به تربیت نیروهای سازمان ده برای استمرار انقلاب می پردازد تصریح کرد: این تشکل با رویکردهای علمی، فرهنگی، سیاسی، جهادی و سازندگی در حال فعالیت است.
 
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، انسجام تشکیلاتی بسیج دانشجویی این دانشگاه را از ویژگی های بارز آن عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی باید پناهگاه سایر دانشجویان باشد و طیف گسترده ای از دانشجویان را در برگیرد.
 
قزل سفلی با تاکید بر اهتمام ویژه به کارهای تشکیلاتی و کادرسازی، نگاه تربیتی و تکلیفی، گفتمان مطالبه گری و عدالتخواهی بیان داشت: البته عدالتخواهی به معنای رودرروی کسی ایستادن نیست، بلکه باید گفتمان عدالتخواهی را از دانشگاه شروع کرد.
 
وی با بیان اینکه باید به دانشجویان هویت داد افزود: در بسیج دانشجویی باید تلاش کنیم که به راهبرد اصلی خود مبنی بر تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی برسیم.
 
در ادامه این نشست سعید مظلومیان رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با تقدیر و تشکر از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز، حضور در بسیج را یک افتخار دانست و گفت: دشمن به دنبال اینست بسیج را به گونه ای جلوه دهد که مخالف مردم هستند و در این راستا باید  خیلی مراقب باشیم.
 
وی بیان داشت: داشتن اخلاق اسلامی و رعایت ظواهر اسلامی در حفظ بسیج خیلی مهم است.
 
در این جلسه از زحمات مهدی خلوصیان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز تقدیر و علی اکبر دهقانی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: