گزارش
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
یادداشت و گفتگو
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
کد خبر: ۳۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس:
اکران دانشگاهی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با همکاری دفتر بسیج دانشجویی و شهرداری شهرستان آباده انجام شد.

حسین شرفی فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان آباده در گفتگو با خبرنگار تنویر بیان کرد: اکران دانشگاهی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با موضوعیت جنگ تحمیلی، در راستای نهادینه کردن فرهنگ و روحیه شهید و شهادت در میان نسل جوان دانشجو به صورت همزمان در 400 شهر برگزار می گردد.

شرفی ضمن اشاره به این نکته که تاخیر برگزاری این یادواره به دلیل رسیدن به زمان مناسب بازگشاهی دانشگاهها بوده است افزود: فیلم های کوتاه از ساعت 17 تا 19 و فیلم های سینمایی از ساعت 19:30 تا 22 به مدت یک هفته از تاریخ چهاردهم تا بیستم مهرماه در محل سالن جلسات شهرداری آباده با حضور دانشجویان شهرستان برگزار میشود.

"تنهای تنهای تنها" و "چــــــ" دو فیلم سینمایی اکران شده در دو شب اول این جشنواره بود که با استقبال پرشور دانشجویان روبرو شد و مجموعه های "خاک و مرجان"،"ذهن خاموش"،"آنچه گذشت"،" شیخ شریف" و "ناشناس" در شبهای باقیمانده اکران خواهد شد.

فرمانده بسیج دانشجویی ضمن دعوت از دانشجویان و شهروندان علاقه مند برای حضور در این جشنواره گفت: متقاضیان می توانند از دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاهها، روابط عمومی شهرداری و کانون تبلیغات موعود بلیط شرکت در این جشنواره را تهیه نمایند.

گفتنی است در بخش اکران فیلم های کوتاه تعداد 44 فیلم در هفته برپایی این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

 

انتهای خبر/

نام:
ایمیل:
* نظر: