آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
.
همزمان با عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در 113 نقطه از کشور و شش نقطه از استان فارس مراسم بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم برگزار شد.
به گزارش تنویر، عوض پور مسئول مرکز اردوئی سپاه فجر در گفتگو با ما درباره ی برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در استان اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در 113 نقطه از کشور و شش نقطه از استان فارس مراسم بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان های ارسنجان، استهبان، کازرون، فراشبند، لارستان و نی ریز این مراسم بصورت نمادین برگزار شده افزود: این حرکت عظیم با شعار «غدیر ضامن استمرار وحدت اسلامی» و با هدف انتقال پیام غدیر و ترویج فرهنگ در جامعه برگزار شده است.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر خم گفت: این واقعه تعیین کننده در سرنوشت تاریخ و بویژه تشیع، نقش مهمی داشته و خدا را شاکریم از اینکه توفیق انجام این برنامه را که بزرگترین واقعه تاریخ اسلام است به ما ارزانی داشته است.

وی ادامه داد: در برگزاری و بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم، فرمانداران، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، شهرداران، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر، ادارات برق،اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی مشارکت و همکاری داشتند.


شهرستان ارسنجان

بازسازی واقعه غدیر در ارسنجان

بازسازی واقعه غدیر در ارسنجان


بازسازی واقعه غدیر در ارسنجان

شهرستان نیریز

بازسازی واقعه عظیم غدیر خم در شش نقطه فارس

بازسازی واقعه عظیم غدیر خم در شش نقطه فارس

بازسازی واقعه عظیم غدیر خم در شش نقطه فارس

شهرستان لار




انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: