آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۴۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
سال آینده در شیراز صورت می‌گیرد
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارا(ع):فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز استمرار یادواره 14 هزار و 600 شهید فارس برای نخستین‌بار کنگره علمی سیره علمی، عملی و نظری شهید محمدحسن قنوتی سال آینده در شیراز برگزار می‌شود

 

سرهنگ  اسماعیل محبی‌پور عصر امروز در آیین یادواره شیخ شریف در سخنانی، اظهار داشت: شخصیت چندبعدی نخستین شهید روحانی در میان جوانان و اقشار جامعه به‌عنوان الگو و راهنمای عمل قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با همت و تلاش نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و مرودشت و دستگاه‌های اجرایی با تشکیل کمیته اجرایی به استقبال یادواره شیخ شریف رفته و هم‌اکنون این آیین در شهرستان سپیدان با حضور استاندار فارس، اعضای جامعه روحانیت و مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.

دبیر یادواره شیخ شریف تصریح کرد: شهدا به‌ویژه شهدای روحانی در طول دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذاری در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی داشته‌اند.

امام‌جمعه سپیدان نیز در ادامه این آیین در سخنانی اظهار داشت: شهید حجت‌الاسلام محمدحسن قنوتی دارای سجایا و فضائل اخلاقی و انسانی بسیاری بود و نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آشنایی کامل داشت.

حجت‌الاسلام سید عبدالرحمان موسوی انوار خاطر نشان کرد: اقتدار و قوام دین به فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده و بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را برطرف ساخته است.

وی با تأکید بر اینکه روحانیت پیش‌قراول جبهه حق در برابر باطل است، گفت: تاکنون 5 هزار شهید طلبه جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در تمام عرصه‌ها حضور جدی داشته‌اند.

امام‌جمعه سپیدان تصریح کرد: هدف از برپایی یادواره شیخ شریف و شهدای روحانی آشنایی شخصیت‌ برجسته آنان و نقش این شهیدان در پیروزی دفاع مقدس و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جوان است

نام:
ایمیل:
* نظر: