آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
تحول و نوشوندگی در سپاه کازرون
مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی مقاومت بسیج الزهراء (س) کازرون عصر امروز شنبه 26 مهرماه در نماز خانه ی ناحیه ی کازرون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ناحیه ی کازرون مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی مقاومت بسیج الزهراء (س) کازرون عصر امروز شنبه 26مهرماه در نماز خانه ی ناحیه ی کازرون برگزار گردید. در این مراسم که با حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت و اعضاء شورای حوزه ی الزهراء (س) برگزار گردید پس از تلاوت قرآن جناب سرهنگ شرفی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون با گرامیداشت روز مباهله از زحمات خواهر پاسدار ارجی که با وجود گرفتاریهای فراوان ، خصوصا مسئولیت رسیدگی به همسر محترمشان که خود از جانبازان گرانقدر دفاع مقدس می باشند ،تقدیر به عمل آوردند.ایشان در ادامه با اشاره به سابقه ی یازده ساله ی خواهر ارجی در سمت فرماندهی در سخنانی اذعان داشت: بنا بر این بوده که در سالهای 92 تا 93 در سپاه حرکت نوی صورت گیرد و به معنایی سپاه پوست اندازی کند.با توجه به اینکه حدود سه سال دیگر به پایان خدمت خواهر بزرگوار ارجی در سپاه باقی مانده است و به خاطر اینکه پس از اتمام خدمت ایشان مجموعه ی بسیج خواهران کازرون دچار مشکل نگردد،لازم است که این خواهر تجربیات خود را در اختیار خواهر علیپور که از نیروهای جوان و با انگیزه حوزه می باشند قرار دهد تا این خواهر بزرگوار هم بتواند روحیه ی نشاط و جوانگرایی را در این حوزه ترویج داده و انشاءالله تلاش جدی در جهت بکارگیری ابتکار عمل همه ی بسیجیان داشته باشد.در پایان فرمانده ناحیه کازرون برای تمامی کسانی که به نحوی دل در گرو انقلاب داشته و در جهت نشر آرمان شهدا و حاصل دسترنج جانبازان تلاش می کنند آرزوی توفیق نمود. در پایان جلسه از زحمات بی شائبه ی خواهر ارجی تقدیر گردید و مسئولیت فرماندهی حوزه ی مقاومت الزهراء(س) به خواهر علیپور واگذار گردید. روابط عمومی ناحیه ی کازرون ضمن عرض خسته نباشید به خواهر ارجی،برای خواهر علیپور آرزوی توفیق روز افزون در راستای اعتلای نام بسیج دارد.


مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی الزهراء(س) کازرون

مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی الزهراء(س) کازرونمراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی الزهراء(س) کازرون
مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی الزهراء(س) کازرون
مراسم تودیع و معارفه ی فرماندهان قدیم و جدید حوزه ی الزهراء(س) کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: