گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۴۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
به همت پاسارگاد برگزار گردید
وظیفه مهم امروز مسئولین کشور به خصوص دبیران و مدیران مدارس که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال این مهم به نسل های بعدی می باشد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی در پاسارگاد: جلسه ستاد اجرایی پیرامون راهیان نور دانش آموزی روز پنج شنبه بیست و چهارم مهرماه در محل سالن فدک اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
دراین جلسه فرماندهی محترم ناحیه ،ریاست محترم اداره آموزش و پرورش،مسئول بسیج دانش آموزی، اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی، کانون بسیج فرهنگیان و کلیه مدیران مدارس متوسطه دوم  حضور داشت.
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم برادر جمال رزاقمنش مدیر آموزش و پرورش  راهیان نور دانش آموزی که هر ساله توسط سپاه و آموزش و پرورش برگزار می گردد،  علاوه بر برنامه اردویی یک حرکت فرهنگی بسیار بزرگ   می باشد که این برنامه فرهنگی تاثیر بسزایی بر روی اخلاق و فرهنگ دانش آموزان ما دارد.
در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسین زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسارگاد در رابطه با راهیان نور افزود وظیفه مهم امروز مسئولین کشور به خصوص دبیران و مدیران مدارس که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال این مهم به نسل های بعدی می باشد امروز اردوهای راهیان نور این موقعیت را برای دانش آموزان عزیز ما فراهم کرده تا از نزدیک با مناطق عملیاتی و محل شهادت هزاران شهید آشنا شوند، ما باید جهت برگزاری و کیفیت بخشی به این برنامه های فرهنگی نهایت سعی و تلاش خود را بکارگیریم.
در ادامه برادر حسین علی مرادزاده فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی پاسارگاد ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای ستاد اجرایی و مدیران محترم  افزود راهیان نور یک حرکت  بزرگ در جهت شناساندن فرهنگ جبهه و شهادت می باشد پس همگی ما باید دست به دست هم دهیم تا با کیفیت بخشی به این برنامه یاد و خاطره شهدای عزیز را زنده نگه داریم شما مدیران مدارس در جهت راه اندازی و اجرای این اردو نهایت همکاری را داشته باشید. سپس با قرائت دستورالعمل موارد اجرایی مربوط به این اردو را برای مدیران مدارس عنوان نمود.

جلسه ستاد اجرایی راهیان نور
جلسه ستاد اجرایی راهیان نور

جلسه ستاد اجرایی راهیان نور

جلسه ستاد اجرایی راهیان نور

224224
نام:
ایمیل:
* نظر: