آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
سیج دانشجویی دانشگاه فسا در بیانیه‌ای از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در راستای دفاع از مظلوم در برابر ظالم، حداکثر توان خود را در سیاست خارجی در جهت آزادی این عالم شیعی به کار ببندد.

به گزارش تنویر بسیج دانشجویی دانشگاه فسا در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حکم اعدام شیخ نمر باقر‌النمر، از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در راستای یکی از اساسی‌ترین اهداف عالی انقلاب اسلامی، مبنی بر دفاع از مظلوم در برابر ظالم، حداکثر توان خود را در سیاست خارجی  در جهت آزادی این عالم شیعی به کار ببندد.
 

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

هر کس به فقیه و عالم مسلمانی اهانت کرده و او را خوار کند، خداوند را در روز قیامت ملاقات می‌کند در حالی که بر وی خشمناک است. رسوال اکرم (ص) - عوالی الئالی،ج 1،ص 953
 

سالیان سال است که مستکبرین چشم طمع خود را بر روی دنیا دوخته‌اند؛ البته به حق دین مقدس اسلام را تنها مانع اصلی بر سر راه خود یافته‌اند و تمام و کمال درصدد نابودی آن برآمده‌اند و برای تحقق اهداف خود از هر سلاحی استفاده می‌کنند.

 

در حال حاضر دستگاه دیکتاتوری ملک عبدالله ملعون یکی از مهم‌ترین سلاح های صهیونیست‌ها در منطقه است که با نام اسلام و مسلمین اگرچه در لباس وهابیت خبیث در حال نوشاندن جام زهر به جهان اسلام است.
 

این دستگاه پوشالی پس از تشکیل گروهک‌های تروریستی متعدد، حمایت از روحانیت فاسد، تامین مالی و سیاسی فرقه های انحرافی و خیانت‌های بسیار دیگر جدیداً در اقدامی غافلگیر کننده کوشش به تکرار تاریخ شده است.
 

تاریخی که بارها در تشیع تکرار و تکرار شد،تاریخی که نشان از مظلومیت شیعه دارد، تاریخی که نه تنها ذره‌ای در دیوار پولادین اراده و قدرت تشیع نفوذ نکرد؛ بلکه روز به روز به قدرت آن افزود، تاریخی که امروز از دل آن قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران درآمده که حتی نام آن لرزه بر تن مستکبران می‌آورد، تاریخی که گرچه طبق آن سرور جوانان اهل بهشت تبدیل به سید الشهدا شد؛ اما از نسل آن آقا امروز آقایی آمده که زیر پرچم ولی زمان تیغ بران جهان تشیع را به سمت قلب استکبار هدایت می کند.

 

ما ترسی از تکرار تاریخ و شهادت شیخ نمر نداریم؛ چراکه خون شیخ نمر می‌تواند درخت پرتوان شیعه را تا سال‌های سال سیراب کند و در نظم نوین جهانی که به بیان امام خامنه ایدر حال شکل‌گیری است، شتاب سازنده‌ای ایجاد کند.

 

در هر صورت بسیج دانشجویی دانشگاه فسا حکم اعدام فقیه ارجمند شیخ نمر باقر النمر را به شدد محکوم کرده و از دستگاه دیپلماسی کشور تقاضا دارد در راستای یکی از اساسی ترین اهداف عالی انقلاب اسلامی، مبنی بر دفاع از مظلوم در برابر ظالم، حداکثر توان خود را در سیاست خارجی به کار بسته و تمام تلاش خود را جهت آزادی شیخ نمر انجام دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: