آخرین اخبار
کد خبر: ۴۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
با دعوت اولیه فرمانده سپاه فجر
اما فارس در قله در این روزها میزبان یکی از مراجع عظمای تقلید می باشد که با حضورشان شور و شعفی در بین مردم جنوب استان به وجود آورده اند.
به گزارش تنویر، در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی عالمان دینی از جایگاه ویژه ای در میان مردم برخوردار بودند. بر هیچ کس پوشیده نیست که در دوره ای که رژیم شاهنشاهی با حکومت نظامی سعی داشت مردم را در بی خبری و خفقان نگه دارد، مدیریت و تدبیر هوشمندانه علمای با بصیرت دینی با محوریت امام خمینی(ره) نقشه این رژیم را خنثی کرد. در طول انقلاب اسلامی نیز مراجع تقلید که مقبولیت زائد الوصفی در میان مردم دارند هر جا که احساس کردند باید وارد صحنه شوند و نکته ای را تذکر دهند دریغ نکردند و همواره با راهنمایی ها و فتاوا به موقع راهگشا شدند.

یکی از امتحان هایی که نظام جمهوری اسلامی در آستانه دهه ی چهارم انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشت فتنه ی 88 بود. در این آزمون نیز مراجع نقش بسزایی در روشنگری و بصیرت افزایی در میان مردم داشتند. اما فارس در قله در این روزها میزبان یکی از مراجع عظمای تقلید می باشد که با حضورشان شور و شعفی در بین مردم جنوب استان به وجود آورده اند.

حضور آیت الله نوری همدانی برای دومین بار در استان فارس

آیت الله نوری همدانی که معمولا سفرهای زیادی به استان های مختلف داشته اند برای دومین بار روز گذشته با دعوت نماینده ی ولی فقیه در فارس، فرمانده سپاه فجر و استاندار فارس وارد استان شدند تا فارس اولین استانی باشد که آیت الله برای بار دوم حضور پیدا می کنند.

به گزارش تنویر آیت الله نوری همدانی در سال 90 با دعوت سپاه فجر در کنگره سرداران و 14600 شهید والا مقام استان فارس حضور پیدا کرده بودند.

به نظر می رسد وحدت بین علمای شیعه و سنی در استان و دعوت حضوری فرمانده سپاه فجر در اواخر شهریور ماه 93 باعث شد بار دیگر مردم فارس از وجود یک عالم برجسته دینی در شهرشان فیض ببرند.آیت الله نوری همدانی در این سفر پنج روزه ضمن دیدار با مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در بین علمای شیعه و سنی به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: