کد خبر: ۴۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مهر در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه:
همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه لامرد و مهر در حسینیه حاج سید یحیی علوی محله تلخندق برگزار گردید.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری فرمانده سپاه ناحیه مهر ضمن عرض خیر مقدم خدمت پیشکسوتان جهاد و شهادت عنوان داشت: خدا را شاکریم که توفیق پوشیدن لباس سبز پاسداری برای مجاهدت در دفاع از شجره طیبه ای که امام راحل بنیانگذار آن بود به ما عنایت فرمودند و ما در صف جهادگران قرار گرفتیم.قادری افزود این افتخار برای شما بازنشستگان بیشتر بوده زیرا  که در دوران طلایی دفاع مقدس توفیق جهاد داشتید و در آن دوران بصورت موثر و ایثارگرانه با حضورتان در صحنه های نبرد مستقیم دشمن نقش آفرینی کردید.

فرمانده سپاه مهر بیان کرد خدا را شاکریم بعد از گذشت سی و پنج سال از انقلاب در اوج عزت، اقتدار و عظمت سپاه قرار دارد امروز قرارگاه دشمن از نام و ذکر سپاه به خوف افتاده  و با هراس از سپاه یاد و نام می برد. امروز به گفته خودشان خطر بسیج و سپاه از انرژی اتمی برای آنها بیشتر است. این رعب و وحشت ایجاد شده در دشمن به خاطر دو ویژگی موجود در سپاه و بسیج است اولین ویژگی معنویت داشتن و معنویت افزایی در سپاه بوده و هست و دومین وِیژگی اطاعت محض از ولایت و ولایت پذیری و ولایت محوری در همه امورات بوده است. 

در ادامه حجت اسلام هادی پور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لامرد فرمود همسنگران شما که شربت شهادت نوشیدند در تمام وصیت نامه هایشان راجب به ارزش های دینی و ادامه مسیر امام و ولایت مداری و به ویژه موضوع حجاب تاکید داشتند چنانچه خداوند مسلمانان را مورد خطاب قرار داده است که دخترانتان حجاب و پوشش اسلامی و چادر بپوشانید و این دستور خداوند به پیامبر بوده تا به زنان خود و زنان مومنین ابلاغ کند براستی که به یک خانم محجبه کسی قادر و جرات به تعرض ندارد متاسفانه امروز دشمن هم متوجه این موضوع مهم شده و برای برداشتن چادر از سر زنان انقلابی و اسلامی در ایران از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده و این هشدار متوجه ما بیشتر است

ایشان افزود نکند راجب به این امر مهم (حجاب )کوتاهی کنیم باید حساس باشیم مقام معظم رهبری می فرمایند جهاد خانم ها خوب شوهر داری کردن است . این بدان معناست که زنان یار و غمخوار همسران باشند چناچه که در دفاع مقدس همسران شما این جهاد را به خوبی انجام دادند کاری که الگو گرفته از فاطمه زهرا بود که در دوران حیاتشان یار و غمخوار و تربیت کننده فرزند برای حضرت علی بود و این یاری همسران بود که پاسداران ان زمان بدون داشتن تحصیلات عالیه قادر به هدایت و چرخاندن یک بخش بودند چیزی که امروز در کشور مشکل داریم .

سپس حجت السلام صفری امام جمعه اشکنان بیان داشت تجربیات و خاطرات شما در دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که شما آن را به همراه دارید  باید این گنجینه فاخر محفوظ و حفظ شود و به عنوان یک ارزش متعالی به انهایی که ان دوران را تجربه نکرده اند انتقال داده شود.

امروز باید همه در حفظ و ترویج  ایمان و باورهای دینی و فرهنگ انقلاب که همان فرهنگ عاشورا است تلاش کنیم.

 ایشان افزودد هر کجا سخن از جهاد و شهادت و اسارات و مقاومت است بدون شک باید نام همسران شما نیز ثبت شود این چهره های صبور آرام با حجاب و عفاف بودند که دوری  شما را با اخلاص تحمل کردند و یار و یاور شما و این انقلاب بودند صبوری و شجاعت اینها قابل تحسین است و شما همسران خود را در این مجاهدت ها شریک خود بدانید که نقش اساسی داشته اند .

امام جمعه شهر اشکنان بیان داشت:امروز  دشمن  از ایمان ما هراس دارد و درصدد دور کردن ما از آن است.شما  باید در این امر  فعال باشید؛ شما باید مروج ایمان و حافظ و پاسدار ارزش ها باشید امروز جامعه نگاهشان به شماست و جوانان از شما انتظار دارند که زینب وار و امام سجاد وار از دستاوردهای انقلاب دفاع کنید شما باید امروز الگوی ایمان اعتقاد و مروج ارزشهای دینی باشید .

معنویت و اطاعت محض از رهبری دو ویژگی مهم سپاه و بسیج است.

معنویت و اطاعت محض از رهبری دو ویژگی مهم سپاه و بسیج است.


نام:
ایمیل:
* نظر: