آخرین اخبار
کد خبر: ۴۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
فرمانده سپاه پاسارگاد:
حسین زارعی گفت:در مدت نزدیک به دو ماه با روشهای مختلف ایجابی وتشویقی و کار چهره به چهره با مردم فهیم شهرستان پاسارگاد موفق به جمع آوری بیش از 120 دستگاه ماهواره شدیم.
 به گزارش تنویر، حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال نابودی جوانان وانقلاب اسلامی بوده و در این راه از هیچ راهی دریغ نکرده،اظهار داشت: یکی از ابزارهای مهم وتاثیر گزار دشمن جنگ نرم دشمن می باشد که یکی از مصادیق آن  برخی از رسانه هاو ماهواره ها هستند.
 
فرمانده سپاه پاسارگاد افزود: کاری که امروزه ماهواره ها انجام می دهند، در راستای اهداف وبرنامه های صهیونیست است وآنهابه این روش به دنبال تخریب بنیان مستحکم خانواده هادر سطح جوامع و به ویژه جوامع اسلامی هستند.
 
وی ادامه داد: هوشیاری وبصیرت وبینش رهبر معظم انقلاب این خطر بزرگ رابه ما گوشزد کرده وما باید گوش به فرمان ولایت در جنگ نرم دشمن ایستادگی ومقابله کنیم.
 
زارعی اضافه کرد: از جمله تاثیرات مخرب ماهوراه ها می توان به دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر، بلوغ زودرس جنسی،ارزش زدایی ازغیرت دینی وملی،پرخاشگری وافزایش جرائم،ایجاد روحیه تنوع طلبی جنسی،افزایش طلاق و دیگر موارد که البته کم نمی باشد،اشاره کرد.
 
فرمانده سپاه پاسارگاد با بیان اینکه نیروهای لشکر امام زمان(عج) را نمی توان از پای ماهواره ها جمع کرد،ابراز داشت: در مدت نزدیک به دو ماه با روشهای مختلف ایجابی وتشویقی و کار چهره به چهره با مردم فهیم شهرستان پاسارگاد موفق به جمع آوری بیش از 120 دستگاه ماهواره شدیم.
 
زارعی خاطر نشان کرد:این کار بزرگ با فرهنگ سازی و روشنگری انجام شد و متقاضیان زیادی نیز اعلام امادگی کرده اند که ماهواره های خود را تحویل دهند.
 
فرمانده سپاه پاسارگاد بیان داشت:از زحمات برخی از مسولان و به ویژه امام جمعه شهرستان وسایر بسیجیان که دراین کار همقدم با ما بودندباید تشکر کرد وامیدواریم با اقدامات خوب وسازنده بتوانیم شهرستانی عاری از این ابزارهای گناه داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: