گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
حجت الاسلام محسن قنوتی فرزند شهید شیخ شریف قنوتی :
امروز اروپا و دنیای غرب با تمام وجود از سردار قاسم سلیمانی که یکی از سربازان امام خامنه ای است می ترسد و سرافرازی امروز ما به حضور و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .
به گزارش تنویر سپیدان ، دقایقی پیش حجت الاسلام والمسلمین محسن قنوتی فرزند شهید قنوتی اولین شهید روحانی دفاع مقدس در جمع پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپیدان با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهید قنوتی اظهار داشت : اتصال به شهدا و  گرامیداشتن یاد و خاطرات شهدا نه تنها در بالا بردن روحیه معنوی بلکه در زندگی مادی شما نیز تاثیر گزار است .
حجت الاسلام قنوتی با گلایه از عملکرد برخی دستگاه های فرهنگی کشور در نحوه مبارزه با ماهواره و بدحجابی در کشور گفت : عملکرد وزارت کشور و صدا و سیما در مبارزه با ماهواره و بدحجابی قابل قبول نیست و این روند به نحویست که مقام معظم رهبری نیز از عملکرد وزارت ارشاد به شدت گلایه مند و ناراضیست .
فرزند شهید قنوتی جنگ کنونی را جنگ نرم و شبیه خون فرهنگی خواند و تاکید کرد : دشمن از مرزها وارد شده و از پشت بامها نیز فراتر رفته و وارد خانه ها شده و هنوز دستگاه های فرهنگی ما به فکر مبارزه سخت و خشونت آمیز با مردم هستند .
محسن قنوتی با تشریح ابهت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و شیعه در دنیای کنونی گفت : امروز اروپا و دنیای غرب با تمام وجود از سردار قاسم سلیمانی که یکی از سربازان امام خامنه ای است می ترسد و سرافرازی امروز ما به حضور و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: