پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۹:۰۲
کد خبر: ۴۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
امام جمعه شهرستان داراب؛
در آستانه فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج، اعضای ستاد برگزاری گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه داراب دیدار و گفت‌وگو کردند
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، در آستانه فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج، اعضای ستاد برگزاری گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه داراب دیدار و گفت‌وگو کردند.

هر کجا بسیج وارد شد ما سربلند بوده ایم

در ابتدا سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب،  با عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام العارفین،زین العابدین (ع) و با اشاره به بزرگداشت هفته بسیج وی افزود: فرمان تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) نشان از روشن بینی و بصیرت معظم له بود .

وی گفت: امروز به لطف پروردگار ما دارای بسیج 22 میلیونی سازمان یافته در تمامی اقشار و بیش از 1000 گردان رزمی در سراسر جهان شده ایم.

غلامرضا صادق زاده در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: در طول این هفته بیش از 160 برنامه مختلف درسطح شهرستان برگزار خواهد شد که در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت انجام می شود که همایش ائمه جمعه و جماعات، حضور حلقه های صالحین در میقات نماز جمعه ،دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا و... جزو برنامه های گرامیداشت این هفته خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه داراب در پایان ضمن اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در هفته بسیج گفت: این رزمایش با عنوان «شکوه مقاومت» با استعداد 50 گردان از نیروهای بسیجی به مدت دو روز در منطقه عمومی جنوب استان برگزار خواهد شد.

هر کجا بسیج وارد شد ما سربلند بوده ایم

سپس حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهر داراب ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و تبریک به مناسبت سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: افتخار می کنم که خاک پای شما بسیجیان هستم.

امام جمعه شهر داراب با اشاره به روزهای ابتدایی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داده بود، افزود: علمای بزرگ روحانیون در صفوف عضویت بسیج قرار گرفته بودند تا به این نیروی مردمی بپیوندند و این یکی از نشانه های ارزشمند بسیج است.

صادقی با بیان اینکه هر کجا بسیج وارد شد ما سربلند بوده ایم، ادامه داد: ما در اوایل انقلاب توانایی ساخت حتی کوچکترین ادوات و مهمات نظامی و پزشکی را نداشتیم. اما به برکت وجود نیروهای بسیجی و ولایتمدار امروز به پیشرفتهایی رسیده ایم که در بین کشورهای منطقه و جهان حرفی برای گفتن داریم تا جایی که حتی اغلب افراد برای حل مشکلات پزشکی به متخصصین کشور عزیز ما رو می آورند و از نیروهای بسیجی نخبه ما درخواست کمک می کنند.

وی در پایان گفت : اگر این اتحاد، ولایتمداری و نیروهای بسیج باشد هیچ کسی نمی تواند هیچ گونه ضربه ای به کشورعزیزمان وارد نماید. و امروز ما باید بسیجی بمانیم و شاداب تر ورود پیدا کنیم تا همیشه سربلند و سرافراز باشیم.

انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: