چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۰:۳۱
کد خبر: ۴۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان گفت:امسال بیش از 50 برنامه فرهنگی،ورزشی، اقتصادی و بصیرت افزایی در طول هفته بسیج در سطح شهرستان سروستان اجرا خواهد شد.

سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: همزمان با اول آذرماه،هفته بسیج با  شعار بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی در سراسر کشور آغاز می شود و طی این هفته برنامه های متنوعی در جهت معرفی دستاوردهای این نیروی مردمی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

 

 

وی در ادامه این مطلب گفت: با توجه به همزمانی هفته بسیج امسال با ایام سوگواری سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با عنایت به فلسفه قیام آن حضرت، کلیه برنامه های نیروی مقاومت بسیج در چهارچوب فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر اجرا می شود.

 

 

غلامعلی احمدی با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان گفت:امسال بیش از 50 برنامه فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و اقتصادی در سطح شهرستان سروستان پیش بینی شده که از آن جمله می توان به دیدار بسیجیان سروستان با امام جمعه معزز سروستان به نیابت از مقام معظم رهبری، برگزاری محفل انس با قرآن توسط دارالقران جواد الائمه(ع) بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، عصر شعر عاشورا با عنوان اشک قلم، برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی در رشته های مختلف،صبحگاه مشترک دانش آموزان بسیجی و تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان همزمان با سالروز تاسیس نیروی مقاومت بسیج اشاره کرد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اعلام  اجرای موفقیت آمیز طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروی مقاومت بسیج سروستان در مقوله اقتصاد مقاومتی در جهت معرفی و ارائه محصولات تولید شده نیز از جمله برنامه های هفته گرامیداشت بسیج می باشد.

 

 

وی در ادامه این مطلب افزود:افتتاح پروژه های فرهنگی ورزشی در بخش کوهنجان و منطقه مهارلو که توسط بسیج سازندگی و واحد فنی مهندسی ناحیه مقاومت سروستان پیگری و اجرا شده نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

 

 

سرگرد احمدی در ادامه تشریح برنامه هفته بسیج ضمن تقدیر از فعالیت های بسیجیان این شهرستان در زمینه مقابله فرهنگی با پدیده شوم دجالواره گفت:همانگونه که قبلا نیز اعلام شد اجرای موفقیت آمیز طرح اقناعی بسیج در راستای مبارزه فرهنگی با پیدیده شوم دجالواره نیز از جمله دستاوردهای بسیج این شهرستان می باشد که به همین منظور نمایشگاه بصیرتی اثرات شوم و مخرب برنامه های شبکه های ماهوره ای نیز در طول هفته بسیج در سطح شهرستان سروستان برپا می شود.

 

 

برنامه هایی همچون؛تشکیل جلسه حلقه های شجره طیبه صالحین در مسجد جامع سروستان در قالب برنامه میقات صالحین،همایش ائمه جمعه و جماعت و هیئت امنای مساجد و حسینیه های سراسر شهرستان،نشست های بصیرت افزایی و تورهای ایست و بازرسی از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان سروستان می باشد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در پایان این گفت و گو ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای نیروی مقاومت بسیج مستضعفین در طول  دوران دفاع مقدس تاکید کرد: غبار روبی، عطرافشانی و گلباران قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: