جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۹:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
فرمانده سپاه جهرم:
سرهنگ شادمند برنامه های سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان جهرم را تشریح نمود.
سرهنگ محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم، در گفتگو با خبرنگار تنویر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص شهدای بسیج، از اجرای بیش از 200 برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی، در سی و پنجمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج، توسط حوزه ها، کانونها و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان جهرم خبر داد.
وی بیان داشت: برگزاری یادواره شهداء، میقات صالحین، تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در مصلای نماز جمعه و بیعت با ولایت، تجلیل از فعالان بسیج، برپائی نمایشگاه ها با موضوعات آسیبهای ماهواره و مسائل روز را از مهمترین برنامه های فرهنگی اجرائی در این هفته برشمرد.
سرهنگ شادمنددر ادامه افزود: افتتاح چند پروژه اقتصاد مقاومتی، بهره برداری از چندپروژه سازندگی بسیج، برپائی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و ... از برنامه های اقتصادی اجرائی در هفته بسیج می باشد که به نوعی لبیک به ندای رهبری عزیمان در زمینه جهاد اقتصادی را داده باشیم.
فرمانده سپاه جهرم از اعزام اکیپهای درمانی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بسیجیان در هفته بسیج، برگزاری نشستهای روشنگری با موضوع حجاب و عفاف و دجالواره(ماهواره)، فضاسازی متناسب با هفته بسیج در سطح شهرستان، دیدار با خانواده های شهدای بسیج، برگزاری کوهپیمائی خانوادگی و مسابقات ورزشی بسیج را از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد.
سرهنگ شادمند ضمن تاکید بر اثرگذاری برنامه های هفته بسیج بر فضای حاکم بر جامعه، مهمترین تأثیر آن را مقابله با تهاجم فرهنگی و نقش برآب شدن نقشه های شوم و پلید دشمنان اسلام و ایران در به ابتذال و انحراف کشیدن جوانان این مرز و بوم برشمرد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: