آخرین اخبار
کد خبر: ۴۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
سردار غیب پرور در صبحگاه مشترک یگان های سپاه شیراز:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بسیج قطع یقین مورد عنایت حضرت ولی عصر(عج) است و خوشا به سعادت کسانی که در این شجره مبارک ثبت نام کرده و در این لشکر بی ادعا فعالیت می کنند.
به گزارش تنویر، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک یگان های سپاه مستقر در شیراز که به مناسبت هفته بسیج در سپاه فجر برگزار شد اظهار داشت: هفته بسیج هفته ای است که به عنوان نماد و سمبل مشخص کرده اند و با تعاریفی که از بسیج شده است باید گفت: که ائمه اطهار همگی بسیجی هستند.

وی افزود: امام زمان صاحب و زعیم همه بسیجیان عالم است و لذا بسیجی می بایست دلداده حضرت ولی عصر(عج) باشد و می بایست رضایت حضرت مهدی (عج) را کسب کند.

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: بسیج نقش خود را در دوران دفاع مقدس به اوج رساند و بعد از دفاع مقدس هرجایی که اقتضا انقلاب بود تمام قد و به شایستگی و مومنانه وارد شده است و حقیقتا هیچ صحنه ای، ازصحنه های مربوط به دفاع از ارزش های انقلاب نبوده است مگر که به یمن بسیج به عرصه ای مالامال از ظفر و نصرت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه فجر خدمت به بسیج را خدمت به اسلام دانست وبیان داشت: خدمت به بسیج یعنی خدمت به اهل بیت(ع) ،خدمت به بسیج یعنی خدمت به امام عصر(عج) و لذا شما برادران عزیز پاسدار که به نوعی در خدمت نهاد بسیج هستید خادمینی هستید که در خدمت این اقیانوس عمیق بوده و راه نجات و رستگاری را طی می کنید.

بسیج قطع یقین مورد عنایت حضرت ولی عصر(عج) است

سردار غیب پرور با اشاره به رویدادهای این سال ها در منطقه گفت: دشمنان و به ویژه تکفیری ها و سران داعش گفتند حداکثر سه هفته ای کار سوریه را تمام خواهیم کرد ولیکن نه اینکه نتوانسته اند بلکه امروز دفاع الوطنی که همان نیروهای بسیج هستند بر پهنای سوریه مسلط شده اند و گروه های تکفیری را معطل و وامانده و خسته کرده که البته اگر این تکفیری ها گوشه ای را گیر بیاورند فجیح ترین جنایات را به وجود می آورند.

فرمانده ارشد سپاه فارس گفت: در عراق از آن زمانی که به اذن مرجعیت بسیجیان آماده و مسلح شدند دیگر پهنه عراق جای جولان دادن تکفیری ها نیست ودر لبنان هم مقاومت لبنان به نماد ایستادگی اسلام تبدیل شده است .

وی افزود :همه عالم به سید حسن نصرالله افتخار می کند و حال او خودش را بسیجی و از طیف عظیم مقلدین مقام معظم رهبری می نامد و او معتقد است که نباید بنشینیم و ببینیم مقام معظم رهبری چه می گوید بلکه باید کنکاش کنیم و ببینیم در دل ایشان چه می گذرد و به دنبال کسب رضایت او باشیم.

سردار غیب پرور بیان داشت: مردم غزه و فلسطین در یک باریکه، با یک جمعیت کم ولی با روحیه جهادی وبسیجی در مقابل رژیم صحیونیستی خبیث، چگونه ایستادگی کردند و لذا دشمن می خواهد این بسیج را با یک استحاله ای درونی مواجه کند به همین خاطر است که مهمترین رسالت بسیج تربیت نیروهای در طراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تشکیل حلقات شجره طیبه صالحین تصریح کرد: حلقات شجره طیبه صالحین جلسات آموزشی نیست بلکه حلقات تربیتی است که در این حلقات نیروهایی تربیت می شوند که نگهبانان انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه فجر حرکت مومنانه، تعمیق معنویت، کسب دین داری و انقلابی بودن را از ویژگی های بارز بسیجیان دانست و گفت: انقلابی بودن یعنی سراسیمه بودن در دفاع از انقلاب اسلامی آن هم با اضطرار و با دغدغه فراوان، که می توان با جرأت گفت کسی که ولایتمداراست حتما مومن وانقلابی است .
نام:
ایمیل:
* نظر: